تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 11:23
کد خبر : 120906

مرد جوان پدر۶۷ساله اش را به خاطر ازدواج موقت کشت

مرد جوان پدر۶۷ساله اش را به خاطر ازدواج موقت کشت

پایگاه خبری جارستان /ایران نوشت: شاهین با مراجعه به اداره آگاهی به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: مادرم زن زحمتکشی بود، او در سختی‌ها و گرفتاری‌ها همیشه یار و همراه پدرم بود، اما پدرم او را رها کرد و سرش هوو آورد. یکبار که با خواهرم به خانه ویلایی پدرم رفتیم از او خواستیم آن زن

پایگاه خبری جارستان /ایران نوشت: شاهین با مراجعه به اداره آگاهی به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: مادرم زن زحمتکشی بود، او در سختی‌ها و گرفتاری‌ها همیشه یار و همراه پدرم بود، اما پدرم او را رها کرد و سرش هوو آورد. یکبار که با خواهرم به خانه ویلایی پدرم رفتیم از او خواستیم آن زن را رها کند اما پدرم با فحاشی ما را از ویلایش بیرون انداخت و من و خواهرم هم زنش را تهدید کردیم و از آنجا بیرون آمدیم. چند روز بعد به خاطر کینه‌ای که از پدرم به دل گرفته بودم سراغش رفتم و او را کشتم.

اظهارات متهم در دادگاه

فقط می‌خواستم به خاطر زجرهایی که مادرم کشیده بود پدرم را تنبیه کنم اما قتل رخ داد، الان هم خواهر و برادرهایم فقط به خاطر فرزندانم رضایت داده‌اند اما من شرمنده مادرم و آنها هستم. خیلی عذاب وجدان دارم به‌خصوص وقتی فهمیدم پدرم قبل از اینکه به ویلا برود و تنها زندگی کند مخفیانه همه اموالش و خانه‌هایش را به نام فرزندانش کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.