تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 10:23
کد خبر : 120638

پرونده مدیرعامل سابق استقلال همچنان در جریان است

علی فتح الله زاده به قید وثیقه آزاد است!

علی فتح الله زاده به قید وثیقه آزاد است!

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /مدیرعامل سابق استقلال طبق ادعای یک سایت خبری پربیننده چندی پیش در حوالی بازداشت بوده است.   علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال که در زمان مدیریتش حواشی زیادی گریبان‌گیر این باشگاه شد و استقلال برای دومین سال متوالی موفق به کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /مدیرعامل سابق استقلال طبق ادعای یک سایت خبری پربیننده چندی پیش در حوالی بازداشت بوده است.

 

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال که در زمان مدیریتش حواشی زیادی گریبان‌گیر این باشگاه شد و استقلال برای دومین سال متوالی موفق به کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نشد، در روزهای پایانی مدیریتش در استقلال و روی آنتن زنده از اقدام و شکایت رئیس وقت سازمان خصوصی سازی برای مشخص شدن تکلیف پول های باشگاه استقلال با خبر شد.

جایی که قربانزاده رییس سابق سازمان خصوصی سازی، روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر، اعلام کرد که فتح الله زاده زمانی ۵ میلیارد تومان به باشگاه استقلال پول داده اما دو بار این پول را از باشگاه پس گرفته و باید ۵ میلیارد تومان به باشگاه استقلال پس بدهد. فتح الله زاده روی آنتن زنده به شوخی و جدی گفت که اگر قربانزاده بگوید پس نمی دهد اما اگر مقام قضایی دستور بدهد پول را پس خواهد داد!

 

در همین رابطه ساعاتی پیش سایت ورزش سه خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه چندی پیش حکم بازداشت علی فتح الله زاده در پرونده شکایت حسین قربان زاده به دلیل اتهام به اختلاس در دادسرا صادر شده و مدیرعامل سابق آبی ها با وثیقه آزاد شده است و فعلا باید به دنبال رفع و رجوع مسائل پیش آمده در دوران مدیریتی خود باشد و البته پرونده اش همچنان باز است. در متن خبر سایت ورزش سه آمده است:” به گفته یک منبع آگاه قرار بازداشت علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در شعبه دهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت به اتهام اختلاس صادر شده است. به گفته این منبع، با پیگیری شدید فتح‌الله‌زاده در روز بیست و ششم شهریور ماه این قرار بازداشت به وثیقه‌ی «شش میلیارد تومانی» تبدیل شد که با دادن این وثیقه، فتح‌الله‌زاده فعلاً باید به دنبال رفع و رجوع مسائل پیش آمده در دوران مدیریتی خود باشد. بر اساس اطلاعات این منبع به صورت کیفرخواست فتح‌الله‌زاده صادر خواهد شد.”

 

حالا فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌‌‌ای که داشته است، مدعی شده این پرونده هنوز در جریان است و هنوز هیچ رای صادر نشده است. او گفته است:” همچنان پرونده شکایت من و حسین قربانزاده رئیس سابق سازمان خصوصی سازی در دادگاه جریان دارد و قاضی تا این لحظه رأی نهایی را صادر نکرده است. تمام اخبار مبنی بر اینکه حکم بازداشت اینجانب صادر شده است کاملاً کذب بوده وصحت ندارد.”

 

البته جمعی از مدیران فوتبال و ورزش ایران، در دادسراها پرونده هایی دارند که در برخی از آنها قرار بازداشت صادر می شود و پس از اینکه مدیر توانایی تامین وثیقه را داشته باشد، قرار بازداشت به وثیقه تبدیل می شود و مدیر بازداشت نمی شود و این یک ماجرای عجیب و غریب نیست.

 

باید دید در نهایت از سوی دادسرا در این پرونده برای علی فتح الله زاده چه حکمی صادر خواهد شد و آیا کیفر خواست برای مدیرعامل سابق استقلال صادر می شود یا اتفاق دیگری می افتد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.