تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 20:06
کد خبر : 120594

جانشین فراهانی مشخص شد؛

بازگشت “علی چیلاورت” به داماش بعد از ۱۰سال

بازگشت “علی چیلاورت” به داماش بعد از ۱۰سال

پایگاه خبری تحلیلی جارستان/مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان عصر یکشنبه با تایید این خبر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از جداشدن توافقی سیامک فراهانی از سرمربیگری داماش گیلان, مالک باشگاه با علی نظرمحمدی برای هدایت داماش به توافق رسید.   سجاد حقدادی افزود: بر این اساس علی نطرمحمدی مربی بومی استان

پایگاه خبری تحلیلی جارستان/مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان عصر یکشنبه با تایید این خبر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از جداشدن توافقی سیامک فراهانی از سرمربیگری داماش گیلان, مالک باشگاه با علی نظرمحمدی برای هدایت داماش به توافق رسید.

 

سجاد حقدادی افزود: بر این اساس علی نطرمحمدی مربی بومی استان گیلان به عنوان سرمربی جدید داماش انتخاب و عصر امروز نیز به بازبکنان داماش معرفی شد و همچنین تمرین داماش نیز با حضور سرمربی جدید انجام شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به توافقات انجام شده, علی نظرمحمدی تا پایان رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول کشور هدایت تیم فوتبال داماش گیلان را برعهده خواهد داشت.

 

به نقل از ایرنا, به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور, سیامک فراهانی با توافق با مسئولان این باشگاه از هدایت داماش گیلان کناره گیری کرد.

 

علی نظرمحمدی مربی اهل استان گیلان سابقه سرمربیگری تیمهای داماش گیلان, سپیدرود رشت, چوکا تالش, خونه به خونه بابل و رایکا بابل را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور به لیگ دسته نخست (جام آزادگان) صعود کرده، هم اینک تا پایان هفته ششم این مسابقات با کسب ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

 

در رقابت‌های فوتبال لیگ دستهاولبه باشگاه‌های کشور جام آزدگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیم‌های نخست و دوم به مسابقات لیگ برتر صعود می‌کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.