تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 11:00
کد خبر : 120579

سرمربی بومی احتمالی به زودی معرفی می شود؛

پایان کار سیامک فراهانی وداماش!!

پایان کار سیامک فراهانی وداماش!!

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /سرمربی داماش به صورت توافقی از این تیم جدا شد سجاد حقدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از صحبت‌های سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با مالک این باشگاه، تصمیم به قطع همکاری بین طرفین گرفته شد.   وی افزود: با توجه به

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /سرمربی داماش به صورت توافقی از این تیم جدا شد

سجاد حقدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از صحبت‌های سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با مالک این باشگاه، تصمیم به قطع همکاری بین طرفین گرفته شد.

 

وی افزود: با توجه به این امر، سیامک فراهانی با تیم فوتبال داماش گیلان همکاری نخواهد داشت و به صورت توافقی از این تیم جدا شد و هم اینک نیز مسئولان این باشگاه، مترصد جذب سرمربی جدید برای تیم فوتبال داماش گیلان هستند.

 

حقدادی ادامه داد: البته صحبت‌های نخستین با یک مربی بومی انجام شده و امیدواریم که به زودی توافق حاصل شود تا تیم فوتبال داماش گیلان با سرمربی جدید خود در ادامه رقابت‌های لیگ دسته نخست کشور حضور یافته و نتایج قابل قبولی را کسب کند.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش اضافه کرد: این تیم در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته نخست کشور، عصر روز شنبه هفته آینده ۲۲ مهرماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر است.

 

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور به لیگ دسته نخست (جام آزادگان) صعود کرده، هم اینک تا پایان هفته ششم این مسابقات با کسب ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

 

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته نخست باشگاه‌های کشور جام آزدگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیم‌های نخست و دوم به مسابقات لیگ برتر صعود می‌کنند./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.