تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 11:57
کد خبر : 120550

عذاب وجدان، قاتل فراری را تسلیم کرد

وقوع قتل فقط برای کری خوانی!!

وقوع قتل فقط برای کری خوانی!!

پایگاه خبری تحلیلی جارستان/متهم به قتلی که به خاطر کری‌خوانی در شرق تهرانجان یک نفر را گرفته بود، ۵۰ روز بعد از قتل با عذاب وجدان نزد پلیس رفت و خود را معرفی کرد.   به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک در تماس بامدادیی که ساعت ۵ صبح روز چهارشنبه ۲۵ مرداد‌ماه با

پایگاه خبری تحلیلی جارستان/متهم به قتلی که به خاطر کری‌خوانی در شرق تهرانجان یک نفر را گرفته بود، ۵۰ روز بعد از قتل با عذاب وجدان نزد پلیس رفت و خود را معرفی کرد.

 

به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک در تماس بامدادیی که ساعت ۵ صبح روز چهارشنبه ۲۵ مرداد‌ماه با امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران داشتند از مرگ مشکوک پسر جوانی در بیمارستان امام حسین (ع) خبر دادند. به این ترتیب بازپرس کشیک قتل پایتخت همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، کارشناسان پزشکی قانونی و متخصصان تشخیص هویت راهی بیمارستان شدند.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ۳۴ ساله‌ای روبه‌رو شد که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های ماموران پلیس نشان داد ساعتی قبل مقتول در درگیری با پسر ۲۲ ساله‌ای در یکی از خیابان‌های شرق تهران زخمی ‌شده و دوستش موضوع را به اورژانس تهران اعلام کرده است. پس از آن بود که پیکر نیمه جان پسر جوان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. پس از آن هم تیم پزشکی تلاش زیادی برای نجات جان جوان مجروح انجام دادند، اما لحظاتی بعد او به دلیل شدت خونریزی روی تخت اورژانس به کام مرگ ‌رفت.

 

ماموران پلیس در ادامه دریافتند مقتول و متهم فراری هر دو ساکن یک محل هستند و هر کدام با بچه‌های محل خود یار و یارکشی کرده‌ و دو گروه رقیب را تشکیل داده‌اند. به همین خاطر سر هر موضوعی با هم کل‌کل می‌کردند. همچنین مشخص شد مقتول مدتی قبل در درگیری با گروه رقیب اقدام به تیراندازی کرده یود که یکی از افراد گروه رقیب زخمی و به بیمارستان منتقل ‌شد؛ اما او با تلاش پزشکان از آن حادثه جان سالم به‌در ‌برد. ادامه کش و قوس‌ها به درگیری بامدادی منجر شد و مرد ۳۴ ساله جانش را از دست داد.

 

یکی از دوستان مقتول گفت: «ما دو گروه بودیم و همیشه برای هم کری‌خوانی می‌کردیم. سر هر موضوعی با هم درگیر می‌شدیم و مشاجره می‌کردیم. مدتی قبل مقتول در درگیری با شلیک گلوله یکی از آنها را زخمی کرد و در بیمارستان بستری شد. اما با تلاش پزشکان مداوا و مرخص شد. چند روزی بود که مقتول و قاتل به عنوان گنده‌های دو دسته با هم کل‌کل می‌کردند تا اینکه نیمه‌های شب مقتول با من تماس گرفت و گفت قاتل با او در خیابان گلبرگ قرار دعوا گذاشته است. او خواست همراهش بروم و ما دو نفری با هم سر قرار رفتیم. وقتی آنجا رسیدیم، اما قاتل با دوستانش آمده بود و با چاقو به دوستم حمله کرد و او را با چاقو زد. دوستم که غافلگیر شده بود خونین روی زمین افتاد و قاتل هم فرار کرد. من هم با اورژانس و پلیس تماس گرفتم و موضوع را خبر دادم و درخواست کمک کردم».

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، ماموران به دستور بازپرس جنایی تلاش خود برای دستگیری قاتل فراری را آغاز کردند تا زوایای پنهان این حادثه برملا شود.

 

به این ترتیب تحقیقات درباره این حادثه ادامه یافت تا اینکه متهم به قتل خونین در محله گلبرگ بود که حدود ۵۰ فراری بود خودش را به پلیس معرفی کرده. متهم دستگیر شده گفت: من و مقتول هرکدام رفقایمان را دور خودمان جمع کرده بودیم و دائم کری خوانی و درگیری داشیم که در دعوا آخر او را با چاقو زدم و فرار کردم. در این مدت هم خانه دوستان و اقوام مخفی بودم اما سرانجام به خاطر عذاب وجدان پیش پلیس آمدم و خودم را تسلیم کردم.

 

در حال حاضر متهم در بازداشت پلیس قرار دارد و تحقیقات از او برای تکمیل پرونده به در روزهای آینده ادامه خواهد یافت/اعتماد آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.