تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 10:45
کد خبر : 120541

سفر رئیس صداوسیما به گیلان؛

سفر رئیس صداوسیما به گیلان؛

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /دکتر پیمان جبلی برای شرکت و سخنرانی در آیین اختتامیه بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی که از ۱۱ مهر در زیباکنار رشت درحال برگزاری ست به گیلان سفر کرده است.   دیدار با فعالان جبهه فرهنگی استان گیلان ، از دیگر برنامه های رییس رسانه ملی در گیلان است.   دکتر

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /دکتر پیمان جبلی برای شرکت و سخنرانی در آیین اختتامیه بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی که از ۱۱ مهر در زیباکنار رشت درحال برگزاری ست به گیلان سفر کرده است.

 

دیدار با فعالان جبهه فرهنگی استان گیلان ، از دیگر برنامه های رییس رسانه ملی در گیلان است.

 

دکتر عابدینی معاون امور استان های رسانه ملی هم در این سفر رییس سازمان صداوسیما را همراهی می‌کند.

دکتر پیمان جبلی رییس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی صبح امروز هنگام ورود به فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در دیدار با استاندار گیلان گفت: رسانه ملی با هم افزایی همه سازمان‌ها و نهادها، با انعکاس خدمات رسانی، میزان پیشرفت طرح‌های بزرگ عمرانی، دستاورد‌ها و تلاش‌های شبانه روزی دولت نقش موثری در امید آفرینی و افزایش اعتماد بین مردم و توسعه کشور دارد.

 

وی تحقق این روند مهم را در حمایت بیشتر مسئولان از رسانه ملی دانست.

اسدالله عباسی استاندار گیلان هم با اشاره به مصوبات سفر دور نخست رییس جمهور به گیلان در راستای تقویت صداوسیمای استان و ایجاد فرستنده در آستارا از آمادگی کامل برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: در نشستی با ارائه میزان پیشرفت این طرح و موانع بررسی واعتبار مورد نیاز اختصاص یابد.

 

رییس رسانه ملی عصر امروز با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب دیدار خواهد کرد و پس از آن در اختتامیه بیستمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی حضور خواهد یافت.

 

دکتر پیمان جبلی فردا هم از پشت صحنه سریال «سوجان» در سیاهکل بازدید خواهد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.