تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 15:59
کد خبر : 120532

نیمه شب گذشته اتفاق افتاد؛

آتش زدن ضایعات در کنار دیوار ایزوگام، یک ساختمان را به آتش کشید

آتش زدن ضایعات در کنار دیوار ایزوگام، یک ساختمان را به آتش کشید

پایگاه خبری تحلیلی جارستان / به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرستان رشت؛ آتش سوزی نیمه سنگین در بلوار شهید قلی پور،خیابان گلزاران در ساعت ۲:۰۱ نیمه شب چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد‌ که سریعا ۲۱ آتش نشان و افسر ارشد بوسیله ۷ خودروی اطفایی

پایگاه خبری تحلیلی جارستان / به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرستان رشت؛ آتش سوزی نیمه سنگین در بلوار شهید قلی پور،خیابان گلزاران در ساعت ۲:۰۱ نیمه شب چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد‌ که سریعا ۲۱ آتش نشان و افسر ارشد بوسیله ۷ خودروی اطفایی آبرسان و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

 

شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه این حادثه بر اثر آتش زدن ضایعات در مجاورت دیوار ایزوگام بود که موجب پیشروی آتش به سقف آپارتمان پنج طبقه را فراهم کرد، افزود: تیم های عملیاتی از دو طرف نسبت به مهار آتش و اطفای آتش اقدام کردند.

 

وی از خروج اهالی ساختمان به مکان امن خبر داد و گفت: در این حادثه آسیب جانی گزارش نشد اما شعله های آتش به سقف و انباری های واحد های آپارتمان آسیب رساند.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه روشن کردن آتش در کنار دیوار ایزوگام شده حادثه ساز است، گفت: ایزوگام از مواد نفتی بوده و به شدت قابل اشتعال است که بواسطه شعله وری سریعا آتش به بالاترین طبقات و نهایتا سقف خانه ها سرایت خواهد نمود.

 

همین گزارش حاکی است: حادثه ای مشابه در ۶ مهر ۱۴۰۲ و بر اثر آتش زدن ضایعات در بلوار شهید افتخاری رخ داد که موجب آتش گرفتن سقف خانه ویلایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.