تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 18:26
کد خبر : 120478

صید جدید قرمزهای گیلان؛

آقای گل همیشگی لیگ دو در سپیدرود

آقای گل همیشگی لیگ دو در سپیدرود

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /حسین قره داغی رکوردار آقای گلی لیگ دسته دوم با سه بار تکرار این عنوان با قراردادی یک ساله به سپیدرود رشت پیوست.   حسین قره داغی مهاجم ۳۲ ساله فصل گذشته شمس آذر قزوین و مس سونگون به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد تا در فصل تازه پیراهن سرخ شهرباران

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /حسین قره داغی رکوردار آقای گلی لیگ دسته دوم با سه بار تکرار این عنوان با قراردادی یک ساله به سپیدرود رشت پیوست.

 

حسین قره داغی مهاجم ۳۲ ساله فصل گذشته شمس آذر قزوین و مس سونگون به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد تا در فصل تازه پیراهن سرخ شهرباران را بر تن کند.

 

قره باغی سابقه صعود به لیگ برتر با تیم های شهرداری و ماشین سازی تبریز را دارد و همچنین با دو تیم شهرداری تبریز و مس سونگون موفق شده به لیگ دسته اول صعود کند.

 

این بازیکن اهل میانه با سه بار عنوان داری آقای گل لیگ دسته دوم در این بخش رکوردار است و توانسته همراه تیم های شهرداری تبریز، شمس آذر قزوین و شهرداری ماهشهر عنوان بهترین گلزن لیگ دسته دوم را کسب کند.

 

وی دو فصل پیش با ۱۶ گل زده در شهرداری ماهشهر عنوان بهترین گلزن لیگ دو را کسب کرد و در ابتدای فصل پیش در لیگ دسته اول به شمس آذر قزوین پیوست که در نهایت این تیم به لیگ برتر صعود کرد و قره داغی نیم فصل به عضویت مس سونگون درآمد که این تیم هم موفق شد به لیگ یک فوتبال ایران صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.