تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 10:55
کد خبر : 120460

کشف عرقیجات گیاهی غیر بهداشتی در آستانه‌اشرفیه!!

کشف عرقیجات گیاهی غیر بهداشتی در آستانه‌اشرفیه!!

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۴۰۰ لیتر عرقیات گیاهی غیر بهداشتی در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.   سرهنگ رضاشمسایی با بیان اینکه با دریافت گزارشی مبنی بر فروش عرقیجات گیاهی غیر بهداشتی توسط متصدی یک واحد صنفی در شهر آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع در دستور کار

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۴۰۰ لیتر عرقیات گیاهی غیر بهداشتی در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ رضاشمسایی با بیان اینکه با دریافت گزارشی مبنی بر فروش عرقیجات گیاهی غیر بهداشتی توسط متصدی یک واحد صنفی در شهر آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز شد.

وی از اعزام پلیس به مغازه عطاری مورد نظر و کشف ۲۱۰ لیتر عرق چهل گیاه، ۱۱۰ لیتر عرق نعناع و ۸۰ لیتر عرق گیاه کاسنی غیر بهداشتی خبر داد و افزود: متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و مغازه وی مهر و موم شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که سلامت شهروندان و جامعه را مختل کند به صورت قانونی برخورد می‌کند.

سرهنگ رضاشمسایی از مردم خواست در صورت اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.