تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 12:52
کد خبر : 120083

نامه حزب ندای ایرانیان به رئیس‌جمهور در اعتراض به اخبار اخراج اساتید غیرخودی

آقای رئیس جمهور؛ بپذیریم که «دانش» و «اقتصاد» ذاتاً «دستور» پذیر نیستند!

آقای رئیس جمهور؛ بپذیریم که «دانش» و «اقتصاد» ذاتاً «دستور» پذیر نیستند!

پایگاه خبری تحلیلی جارستان / حزب ندای ایرانیان  در پی اخراج های سریالی اساتید دانشگاهها با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به سید ابراهیم رئیسی عنوان کرد: آقای رئیس جمهور؛ بپذیریم که «دانش» و «اقتصاد» ذاتاً «دستور» پذیر نیستند!   در بخشهایی از این نامه آمده است: آقای رئیس‌جمهور! آشِ اخراج اساتید غیرخودی چنان شور

پایگاه خبری تحلیلی جارستان / حزب ندای ایرانیان  در پی اخراج های سریالی اساتید دانشگاهها با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به سید ابراهیم رئیسی عنوان کرد: آقای رئیس جمهور؛ بپذیریم که «دانش» و «اقتصاد» ذاتاً «دستور» پذیر نیستند!

 

در بخشهایی از این نامه آمده است: آقای رئیس‌جمهور! آشِ اخراج اساتید غیرخودی چنان شور شد که وزارت علوم حتی نتوانست از لابه‌لای تفاسیرِ دلبخواهانۀ آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های انضباطی بهانه‌ای دندان‌گیر برای توضیح به افکار عمومی پیدا کند و به ناچار در تقسیم‌کاری ناگفته و حیرت‌انگیز، وزارت کشور در توجیه این اقدامات بیانیه داد و با بافتن رطب و یابس هایی باورنکردنی از فرایند خالص‌سازی دانشگاه دفاع کرد! همین پاس‌کاری نامعلوم و یارکشی بینِ وزارتی کافی است تاکسی گوش شنوایی برای بهانه‌تراشی‌های وزارت علوم نداشته باشد و دانشگاه و دانشگاهیان یقین حاصل کنند، موضوع چیزی جز سیاسی‌کاری نیست!

دانشگاه تنها جایی است که تحت حاکمیتِ تخصص و نخبگی کار می‌کند و وَقعی بر تعهدهای جناحی و ایدئولوژیک نمی‌گذارد. بپذیریم که «دانش» و «اقتصاد» ذاتاً «دستور» پذیر نیستند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.