تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 10:26
کد خبر : 120043

حمله شریعتمداری به مهدی کروبی:

عقده گشایی سیاسی می کنی /به اندازه‌ی آراء باطله هم اعتبار نداشتی

عقده گشایی سیاسی می کنی /به اندازه‌ی آراء باطله هم اعتبار نداشتی

پایگاه خبری تحلیلی جارستان/روزنامه کیهان که گاها عادت به حملات تند علیه شخصیت ها دارد و هر بیان یا جمله ای که توسط افراد غیر همسو با خود را از حملات خود بی نصیب نمی گزارد  ،این بار  در یادداشتی تند علیه مهدی کروبی رئیس مجلس ششم، به نامه او به کنگره حزب اعتماد ملی

پایگاه خبری تحلیلی جارستان/روزنامه کیهان که گاها عادت به حملات تند علیه شخصیت ها دارد و هر بیان یا جمله ای که توسط افراد غیر همسو با خود را از حملات خود بی نصیب نمی گزارد  ،این بار  در یادداشتی تند علیه مهدی کروبی رئیس مجلس ششم، به نامه او به کنگره حزب اعتماد ملی واکنش نشان داد.

 

کیهان در این مطلب مدعی شده است؛

 

روزنامه اعتماد در شماره شنبه ۱۱ شهریور خود ‌اشاره‌ای به پیام یکی از سران فتنه ۸۸ به کنگره حزب اعتماد ملی داشته است.

 

یکی از سران فتنه (کروبی) در این پیام عنوان کرده: «در جمهوری اسلامی قرار نبود چنین اتفاقی بیفتد اما در عمل امروز یک حزب واحد بر کشور حکومت می‌کند که در غیاب ملت با کمک آرای باطله و در رقابت با آن مجلس و دولت را علاوه‌بر نهادهای انتصابی به دست آورده است و زیر سایه رئیس مادام‌العمر شورای نگهبان هر روز جریانی را از قطار انقلاب پیاده می‌کند.»

گفتنی است سخنان این فتنه‌گر به قدری بی‌پایه است که ارزش جواب نیز ندارد و باید آن را صرفا به چشم یک عقده‌گشایی سیاسی و تلاش برای خودنمایی و دیده شدن در محافل سیاسی دید. وی در حالی دم از حضور «ملت» می‌زند که در پرمشارکت‌ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی حاضر به پذیرفتن رای مردم نشد و زیر صندوق رای زد. از خنده‌دارترین قسمت این اظهارات ‌اشاره وی به آرا باطله هست. آن‌هم در حالی که خود این فرد در سال ۱۳۸۸ درحد آرا باطله نیز اعتباری در میان مردم کسب نکرد!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.