تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 13:10
کد خبر : 120036

نامه سرگشاده جعفرزاده ایمن آبادی به استاندار گیلان؛

چرا نمک روی زخم خانواده ها و جوانان بیکار این استان می ریزید؟

چرا نمک روی زخم خانواده ها  و جوانان بیکار این استان می ریزید؟

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /جعفرزاده ایمن آبادی، فعال سیاسی و نماینده اسبق رشت در مجلس شورای اسلامی در نامه ای سرگشاده خطاب به استاندار گیلان نسبت به مطرح شدن برخی آمار های فضایی از سوی استاندار انتقاد کرد، در متن نامه این چهره سیاسی به اسدالله عباسی، این چنین آمده است: استاندار محترم استان گیلان

پایگاه خبری تحلیلی جارستان /جعفرزاده ایمن آبادی، فعال سیاسی و نماینده اسبق رشت در مجلس شورای اسلامی در نامه ای سرگشاده خطاب به استاندار گیلان نسبت به مطرح شدن برخی آمار های فضایی از سوی استاندار انتقاد کرد، در متن نامه این چهره سیاسی به اسدالله عباسی، این چنین آمده است:

استاندار محترم استان گیلان

با سلام

و بدون مقدمه اجازه دهید بروم سر اصل موضوع؛ فرمودید در دو سال گذشته بیش از ۵۲ هزار شغل در گیلان ایجاد کرده اید ابتدا که از طریق رسانه ها شنیدم تصور کردم قصد مزاح و شوخی دارید! خدا خیرتان دهد حال که یا نمی توانید یا نمی خواهید یا نمی شود شغل ایجاد کنید! پس چرا نمک بر روی زخم خانواده ها و جوانان بیکار این استان می ریزید؟ ذهنم درگیر آمار و ارقام های این روزهای هفته دولت بود که بلافاصله امام محترم جمعه شیراز اعلام کرد آقای دولت ۱۳ در دو سال گذشته بیست میلیون شغل ایجاد کرده است!! (سایت انتخاب) البته ای کاش یکی به ایشان میگفت این حجم اشتغال میشود حدود یک چهارم جمعیت ایران و با این دست فرمان پیش بروید خیلی ها چند شغله میشوند و رفاهیات افزون شده و این خیلی با سیاستهای شما مطابقت ندارد! بگذریم! ظاهرا در دولت سیزدهم اعداد، ارزش و خاصیت مفهومی و معنایی خودشان را از دست داده اند! هر کس هر چه دل تنگش میخواهد می گوید! چون امام محترم جمعه بود حرفش را پذیرفتم و با عرض پوزش اگر اینگونه باشد مجموعه مدیران استان خیلی ضعیف عمل کرده اند! یعنی سهم استان در ایجاد اشتغال کشور فقط بیست و شش صدم درصد است؟ (نصف نیم درصد!!) پیشنهاد میکنم برای اینکه از قافله عقب نیافتید (و اتفاقا در این یک ویژگی شما تبحر خاصی دارید) و حالا که هر کس برای خودش یک عدد می سازد و می گوید و کسی به کسی هم نیست! شما هم در این بازار مکاره بفرمایید اشتباه شده و یک صفر جا افتاده است و اشتغال ایجاد شده تخیلی ۵۲ هزار نبوده بلکه مثلا ۵۲۰ هزار بوده! و بدین ترتیب سهم ایجاد اشتغال فضایی خودتان را از ایجاد اشتغال خیالی کشور به دو و شش دهم درصد! افزایش دهید تا قدری دلتان و دلمان و دلشان خنک شود! تا مبادا عده ای که خیلی قلیل هستند ولی پایدار و استوار در یک جبهه قرار دارند نگویند مدیران استانداری گیلان به رهبری جنابعالی خدای ناخواسته عدد سازی بلد نیستند! گرچه در این مدت معلوم شد هنر شما نهفته بود و همگان بی اطلاع! اجازه دهید در همینجا بسنده کنم و ادامه ندهم و برای سایر گزارشاتتان نیز حرفها دارم اما بماند برای بعد!

تنها دعایی که فکر میکنم خیلی نیاز دارید عاقبت به خیری است! پس دعا میکنم عاقبت به خیر شوید! ان شاالله

 

جعفرزاده ایمن آبادی

دهم شهریور ۱۴۰۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.