تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 17:17
کد خبر : 120019

نتایج آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما

پربازدیدترین سریال‌ صدا و سیما فقط ۲۲ درصد بیننده دارد!

پربازدیدترین سریال‌ صدا و سیما فقط ۲۲ درصد بیننده دارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جارستان / در شرایطی که طی سال‌های گذشته سریال‌هایی مثل «پایتخت» به آمار بیش از هشتاد درصد بیننده هم رسیده بودند حالا بر اساس گزارش مرکز تحقیقات صدا و سیما پربازدیدترین سریال این سازمان در ماه گذشته فقط ۲۲ درصد بیننده داشته. بر اساس این نظرسنجی «بازپرس» با ۲۲.۵ درصد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جارستان / در شرایطی که طی سال‌های گذشته سریال‌هایی مثل «پایتخت» به آمار بیش از هشتاد درصد بیننده هم رسیده بودند حالا بر اساس گزارش مرکز تحقیقات صدا و سیما پربازدیدترین سریال این سازمان در ماه گذشته فقط ۲۲ درصد بیننده داشته.

بر اساس این نظرسنجی «بازپرس» با ۲۲.۵ درصد بیننده در میان پاسخگویان این نظرسنجی پرمخاطب‌ترین سریال سیما شده و توانسته رضایت ۸۳.۹ درصدی تماشاگران را از آن خود کند.

از میان سریال‌های در حال پخش از شبکه‌های مختلف سیما نیز پس از سریال «بازپرس»، «عشق کوفی» با میزان بیننده ۱۳.۴ و میزان رضایت ۸۱.۸ درصدی در میان پاسخگویان این نظرسنجی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در گزارش مرکز تحقیقات صداوسیما به این نکته نیز اشاره شده است: «میانگین میزان بیننده سریال‌های جدید شبکه یک سیما طی ۱۰ سال گذشته ۲۷.۷ درصد و همچنین میانگین میزان بیننده سریال‌های سیما در سال ۱۴۰۱، ۱۷.۶ درصد بوده است»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.