تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 11:40
کد خبر : 119954

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال؛

حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد

حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد

پایگاه خبری تحلیلی جارستان/مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی هیئت فوتبال استان سمنان ‌از تصویب حق پخش تلویزیونی ورزش کشور در برنامه هفتم توسعه کشور توسط کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: تصویب نهایی این قانون مهم، بخش زیادی از مشکلات تیم‌داری در فوتبال کشور راه رفع می‌کند. یاد

پایگاه خبری تحلیلی جارستان/مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی هیئت فوتبال استان سمنان ‌از تصویب حق پخش تلویزیونی ورزش کشور در برنامه هفتم توسعه کشور توسط کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: تصویب نهایی این قانون مهم، بخش زیادی از مشکلات تیم‌داری در فوتبال کشور راه رفع می‌کند.

یاد آور می شویم بحث حق پخش تلوزیونی مسأله ای است که در اکثر کشورهای دنیا حل شده ولی در ایران بسیار چالش برانگیز بوده و عمده ترین دلیل آن هم به دلیل انحصاری بودن رسانه در ایران ودولتی بودن آن در ایران است. که به هیچ عنوان حاضر به پرداخت حق پخش تلوزیونی نبوده. امیدواریم با حل شدن واقعی این قضیه و پرداخت حق پخش تلوزیونی به باشگاه های فوتبال، بحث خصوصی سازی در فوتبال به طرز صحیح آن “نه آن طوری که الان رایج شده و مالکینی که الان ورود به بحث تیم داری می کنند اصلا در آمد درست حسابی ندارند که بتوانند از پس مخارج سرسام آور آن بربیایند که در دید خیلی خوشبینانه نود درصد ناموفق بوده اند” مشکلات کلان فوتبال این کشور حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.