تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 11:33
کد خبر : 119347

مدیریت وکادر جدید، با مهره چینی آقای نماینده

آخرین اخبار از نقل وانتقالات در ملوان

آخرین اخبار از نقل وانتقالات در ملوان

جارستان/در حالی که تیم های متمول لیگ برتر در بازار نقل و انتقالات گوی سبقت را از یکدیگر ربودند، این رویه در تیم های بی بضاعت لیگ جریان معکوسی دارد. ملوان تنها تیم گیلانی حاضر در لیگ برتر که بعد از یک فصل نسبتا موفق که با هدایت مازیار زارع ومدیریت پژمان نوری و پوررشید

جارستان/در حالی که تیم های متمول لیگ برتر در بازار نقل و انتقالات گوی سبقت را از یکدیگر ربودند، این رویه در تیم های بی بضاعت لیگ جریان معکوسی دارد.

ملوان تنها تیم گیلانی حاضر در لیگ برتر که بعد از یک فصل نسبتا موفق که با هدایت مازیار زارع ومدیریت پژمان نوری و پوررشید گذراند با تغییر و تحول در مدیریت و کادرفنی مواجه شد، البته اصلی ترین مهره های شطرنج این تیم شمالی در دستان دنیامالی نماینده کار کشته و مجرب انزلی چی هادر مجلس جابه جا می شود.

ملوان که بعد از تغییر مدیر عامل و آمدن مهدی تارتار به جای مازیار زارع در رأس کادرفنی امید دارد با توجه به سوابق نسبتا خوب مهدی تارتار در تیم های دیگر فصل موفقی را در انتظار داشته باشد تا این جای کار توانست با بازیکنانی همچون محمدرضا خانزاده مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس وتراکتور که مدتی را نیز در بنگلادش توپ میزد ، محمد حسین اکبرمنادی گلر ذخیره گل گهر سیرجان و همچنین پیمان رنجبری و امین پور علی بازیکن گیلانی شاغل را به خدمت بگیرد.

با این حال برای اینکه متوجه شویم این بازیکنان و کادرفنی مدیر جدید باشگاه تا چه حد میتواند انتظارات هواداران این تیم ریشه دار شمالی را برآورده کند، حداقل باید تا پایان نیم فصل صبر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.