تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 10:05
کد خبر : 119323

به دلیل عدم اجرای تعهدات مالی

برکناری مدیر عامل سپیدرود

برکناری مدیر عامل سپیدرود

جارستان/علی رضا نوید مالک باشگاه سپیدرود پس از عدم اجرای تعهدات مالی داریوش بهشتی در قرارداد خرید باشگاه سپیدرود در نامه ای به هیات فوتبال استان گیلان، وی را از مدیرعاملی باشگاه سپیدرود نیز برکنار کرد.   به گزارش پایگاه خبری جارستان و به نقل از  سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت در نامه علی رضا

جارستان/علی رضا نوید مالک باشگاه سپیدرود پس از عدم اجرای تعهدات مالی داریوش بهشتی در قرارداد خرید باشگاه سپیدرود در نامه ای به هیات فوتبال استان گیلان، وی را از مدیرعاملی باشگاه سپیدرود نیز برکنار کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری جارستان و به نقل از  سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت در نامه علی رضا نوید به ریاست محترم هیات فوتبال استان گیلان آمده است:

 

بدینوسیله به استحضار می رساند با توجه به قرارداد واگذاری باشگاه سپیدرود به داریوش بهشتی و حاشیه های بوجود آمده بدلیل عدم اجرای تعهدات مالی نامبرده و نظر به حساسیت موضوع تا تعییین تکلیف وضعیت مالکیتی تیم سپیدرود و شفافیت امر مدیریتی باشگاه و همچنین جلوگیری از هر گونه سو استفاده ایشان را از مدیر عاملی عزل نموده تا هر چه سریعتر با هماهنگی مسئولین امر نسبت به روشن شدن وضعیت مالکیتی باشگاه اقدام گردد.

 

لازم به ذکر است که از این تاریخ هر گونه امضای قراردادهای فدراسیونی و غیره توسط متمیزه فاقد اعتبار و بعنوان جعل در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.