تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402 - 11:42
کد خبر : 119197

سپیدرود در چهار پرونده محکوم شد

سپیدرود در چهار پرونده محکوم شد
تیم محبوب و ریشه‌دار سپیدرود اوضاع و احوال درستی ندارد. پس از سالها که انبوه مشکلات مالی و مدیریتی، این تیم را در زیر آوار دفن کرده، حالا خبر رسیده که دوباره محکومیت‌های جدیدی علیه «ارتش سرخ گیلان» اعمال شده است.

جارستان: تیم محبوب و ریشه‌دار سپیدرود اوضاع و احوال درستی ندارد. پس از سالها که انبوه مشکلات مالی و مدیریتی، این تیم را در زیر آوار دفن کرده، حالا خبر رسیده که دوباره محکومیت‌های جدیدی علیه «ارتش سرخ گیلان» اعمال شده است.

پس از شکایت صاحب فرجی، سید محمد حسینی و صدرا خداپرست از باشگاه سپیدرود، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را به شرح زیر منتشر کرد:

در پرونده شکایت صاحب فرجی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت  ۷۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶ میلیون و ۷۸۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت صدرا خداپرست از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت  ۲۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

سید محمد حسینی دروازه بان و مربی دروازه بان های سپیدرود دو شکایت برای دریافت مبلغ قرارداد خود به عنوان بازیکن و مربی برعلیه باشگاه سپیدرود مطرح کرد که در پرونده شکایت به عنوان بازیکن، باشگاه سپیدرود به پرداخت  ۷۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۶۱۹ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و در پرونده مطروحه به عنوان مربی، باشگاه سپیدرود به پرداخت  ۴۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۶۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.