تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 11:53
کد خبر : 119119

با حکم جهانبخش آرمان؛ مشاوران ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان منصوب شدند

با حکم جهانبخش آرمان؛ مشاوران ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان منصوب شدند

جارستان/جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در حکمی، نادر عزت الهی و امید هرندی را به عنوان مشاوران ورزشی خود منصوب کرد. جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در حکمی، نادر عزت الهی و امید هرندی را به عنوان مشاوران ورزشی خود منصوب کرد.   عزت الهی و هرندی از پیشکسوتان

جارستان/جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در حکمی، نادر عزت الهی و امید هرندی را به عنوان مشاوران ورزشی خود منصوب کرد.

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در حکمی، نادر عزت الهی و امید هرندی را به عنوان مشاوران ورزشی خود منصوب کرد.

 

عزت الهی و هرندی از پیشکسوتان فوتبال گیلان هستند.

 

نادر عزت اللهی در دهه شصت در پست هافبک وسط تیم فوتبال ملوان انزلی بازی می کرد. زمانی که در تیم فوتبال ملوان حضور داشت با این تیم قهرمان جام حذفی شد.

 

پسرش سعید عزت اللهی را در دوران کودکی زیر نظر خودش در مدرسه فوتبال قایقران تعلیم داد. وی در بازه ای از زمان سرمربی تیم های پایه ملوان را بر عهده داشت و در این مدت موفق شد بازیکنان بسیاری را به فوتبال گیلان معرفی نماید. همچین وی در دوره ای به عنوان مربی و سرمربی با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی همکاری داشته است.

 

همچنین امید هرندی سال‌ها به عنوان مربی و سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان، هدایت این تیم محبوب را برعهده داشته است و با مربیانی چون زنده یاد ناصر حجازی، اصغر شرفی و مجید جهانپور همکاری داشته است.

 

گفتنی است امید هرندی سابقه بازی در تیم های ملی فوتبال ایران، سپیدرود رشت، شهرداری رشت و نیروی زمینی تهران را به عنوان دروازه بان در کارنامه دارد و یکی از چهره های محبوب فوتبال گیلان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.