تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 11:41
کد خبر : 118268

♦ نوه دهقان فداکار از چوبه‌ی دار رهایی یافت

♦ نوه دهقان فداکار از چوبه‌ی دار رهایی یافت

◀️ نوه دهقان فداکار وقتی دید دختر مورد علاقه‌اش با دوست صمیمی او ازدواج کرده است، دست به جنایت زد.   ◀️ متهم در دادگاه گفته: من به دختری علاقه داشتم که بعد از مدتی از هم جدا شدیم و بعد متوجه شدم یکی از دوستانم با او ازدواج کرده است. عقل از سرم پرید

◀️ نوه دهقان فداکار وقتی دید دختر مورد علاقه‌اش با دوست صمیمی او ازدواج کرده است، دست به جنایت زد.

 

◀️ متهم در دادگاه گفته: من به دختری علاقه داشتم که بعد از مدتی از هم جدا شدیم و بعد متوجه شدم یکی از دوستانم با او ازدواج کرده است. عقل از سرم پرید و به سراغش رفتم و در یک چشم برهم زدن این اتفاق تلخ رخ داد.

 

◀️ پس از پایان جلسه دادگاه، قضات وارد شور شده و پس از چند روز با توجه به محتوای پرونده و درخواست اولیای دم، دادگاه حکم قصاص متهم را صادر کرد.

 

◀️ با صدور حکم قصاص طولی نکشید که این حکم از سوی قضات دیوان‌عالی مهر تأیید خورد و متهم جوان که نوه دهقان فداکار کتب فارسی کشورمان است در یک قدمی چوبه مرگ قرار گرفت.

 

◀️ در حالی که متهم جوان در انتظار مرگ، لحظات سختی را در زندان تجربه می‌کرد سرنوشت طور دیگری رقم خورد و اولیای دم از حق قصاص خود گذشت کردند و بدین ترتیب اجرای حکم قصاص در شعبه ششم اجرای احکام دادگستری منتفی شد و نوه دهقان فداکار فرصت دوباره برای زندگی پیدا کرد./ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.