تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 - 12:58
کد خبر : 11417

سپیدرود، مکتب مخدوش شده/کاوه مژدهی

سپیدرود، مکتب مخدوش شده/کاوه مژدهی

کاوه مژدهی- ماجراهای سپیدرود رشت گویا پایانی ندارد. پس از سالها سرگردانی و حضور در دسته های پایین لیگ های ملی و حتی استانی با روی کار آمدن گروه مالکیتی اخیر به این باشگاه روزنه ی امیدی برای هواداران بی شمار این تیم قدیمی گشوده شد. خرید امتیاز تیم شهرداری لنگرود و سپس صعود مقتدرانه

کاوه مژدهی- ماجراهای سپیدرود رشت گویا پایانی ندارد. پس از سالها سرگردانی و حضور در دسته های پایین لیگ های ملی و حتی استانی با روی کار آمدن گروه مالکیتی اخیر به این باشگاه روزنه ی امیدی برای هواداران بی شمار این تیم قدیمی گشوده شد. خرید امتیاز تیم شهرداری لنگرود و سپس صعود مقتدرانه فصل گذشته به لیگ دسته اول و بخصوص صدرنشینی این تیم در این لیگ، سپیدرود را در یک قدمی اوج اقتدار قرار داد. اما مشکلات مالی بوجود آمده و بعد دخالت اداره کل ورزش و جوانان در اداره ی این تیم، زخم هایی را گشوده که در مکتب این باشگاه و در سابقه ی نزدیک به نیم قرنی این تیم بی سابقه است.
مالکین سپیدرود که داعیه ی اصولگرایی اخلاقی و سابقه ی انقلابی دارند، بی توجه به مکتب اخلاقگرای سپیدرود درهای باشگاه را باز کردند و اجازه دادند هر کسی با هر انگیزه ای به این باشگاه پاگذارد. اداره ی تیم و حل مشکلات مالی باشگاه و نتیجه گرایی صرف باعث شد مدیران سپیدرود چشم بر بسیاری از مسایل ببندند و از افرادی در هیات مدیره و کادر فنی بهره گیرند که عده ای از آنها بهیچوجه در قد و قواره و شان مکتب اخلاقگرای سپیدرود نبودند. مصاحبه های رنگ و وارنگ اخیر و حملات پینگ پنگی مالک و برخی از اعضای هیات مدیره و سرمربی تیم حاشیه های جدید و دردناکی برای این تیم پرهوادار ایجاد کرده و اصالت این تیم را زیر سوال برده و مکتب اخلاقگرای سپیدرود را مخدوش کرده است.
امروز مدیرعامل مستعفی این تیم باید پاسخگوی بسیاری از سوالات باشد.
مردانی که امروز به شما و باشگاه می تازند چرا و چگونه به این باشگاه راه یافتند که امروز حتی حرمت شما را نیز نگه نمی دارند؟
از سبک زندگی برخی از کسانی که به باشگاه آوردید اطلاع داشتید؟ آیا برایتان میزان پایبندی افراد به اصول اهمیت ندارد؟
آیا تمام بازیکنان شما براساس شایستگی و کیفیت فنی در این تیم بازی می کنند و یا چون فرزند شما یا رییس هیات فوتبال هستند در این تیم (با قرارداد سنگین) حضور دارند؟
چرا برخی از مستخدمین دولت بدون اخذ مجوز لازم و مرخصی از اداره ی خود در استخدام شما بودند؟ آیا این عمل تخلف آشکار نبود؟
چه کسی باید آلام هواداران دلسوز این تیم را درمان کند و پاسخگوی آنها باشد؟ آیا فکر می کنید هواداران این تیم فقط همان چندهزار نفری هستند که به استادیوم می روند؟ اگر چنین است در اشتباهید. بدانید که این تیم تمام افتخار و آرزوی ورزش دوستان رشتی است و شما با صدها هزار هوادار طرف هستید. هواداران قدیمی سپیدرود با ادبیات اینروزهای شما و سرپرست و سرمربی منصوبتان غریبه اند و آنرا نمی پسندند.

پیشکسوتان سپیدرود در روند تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های شما چه جایگاهی داشتند؟ از بین بی شمار پیشکسوت توانمند، چطور سرپرستی تیم به فردی رسید که حداقل حضور در این تیم را در سالهای ورزشی اش داشت ؟ چطور با آنهمه پیشکسوت دوره دیده و کارآزموده، سرمربی این تیم از بیرون از دایره ی پیشکسوتان و بدون جلب نظر آنها برگزیده شد؟

جناب آقای پورمحسن! شما مکتب “اخلاقگرا “و “پیشکسوت محور” سپیدرود را مخدوش کردید. لطفاً پاسخگو باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.