تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مهر 1401 - 0:00
کد خبر : 114102

🔴کاری نکنید که مردم از شما به دشمن پناه ببرند! ✍️شهاب الدین حائری شیرازی

🔴کاری نکنید که مردم از شما به دشمن پناه ببرند!  ✍️شهاب الدین حائری شیرازی

🔴کاری نکنید که مردم از شما به دشمن پناه ببرند!   ✍️شهاب الدین حائری شیرازی   نزاع مردم با حکومت چه اقتصادی چه اجتماعی مسئله ای درون خانواده است، کسانی که منفعتشان در تجزیه ایران و نابودی آن است فقط بدنبال ماهی گیری از این آب گل آلودند برای برانداختن اصل ایران، عربستان سعودی بی

🔴کاری نکنید که مردم از شما به دشمن پناه ببرند!

 

✍️شهاب الدین حائری شیرازی

 

نزاع مردم با حکومت چه اقتصادی چه اجتماعی مسئله ای درون خانواده است، کسانی که منفعتشان در تجزیه ایران و نابودی آن است فقط بدنبال ماهی گیری از این آب گل آلودند برای برانداختن اصل ایران، عربستان سعودی بی تردید یک رقیب منطقه ای مهم برای ایران است، متاسفانه سیاست خارجی دشمن تراش ما، این رقیب را به دشمن منطقه ای مبدل نموده است به هر کیفیت، در زمان حاضر امثال عربستان بدنبال نابودی ایرانند.

راه اندازی تلوزیون ایران اینترنشنال در لندن بصورت حرفه ای، نمی تواند بدون بودجه ای کلان عملی شود چنانچه روزنامه‌های گاردین و وال‌استریت جورنال، گفته اند ایران اینترنشنال به صورت غیرمستقیم از سوی دربار عربستان سعودی تأمین مالی می‌شود اگر چه این رسانه خود را مستقل خوانده اما کسی که با هزینه رسانه آشنا باشد باور این سخن برایش نه مشکل که محال است.

 

به هر حال ما مردم علی رغم گرفتاری داشتن با حکام احمق! چاره ای نداریم که مراقب دشمنان دانا! هم باشیم.

 

اخیرا گاه وبیگاه رسانه تلوزیون ۲۴ساعته ایران اینترنشنال از متن های بنده کلیپ هایی ساخته و منتشر نموده است، به اینصورت که ابتدای آن با ناجوانمردی یکی دو سه جمله اضافه می کند مثلا “شهاب الدین حائری ضمن دعوت مردم به سرنگونی رژیم….”سپس اصل متن را می آورد.

 

بنده علی رغم دل خونی که از حاکمیت ایران بابت سیاستها وعملکردهای غیرقابل دفاعش دارم اما از این حاکمیت بدتر را هرج ومرج وانقلاب “بی سر” می دانم.

 

یک انقلاب بی سر یا چند سر تنها موجب ۴۰ سال پس رفت مضاعف خواهد شد نه انقلاب ۵۷ که سر، هم داشت و کنترل شده بود ما را به مقصود که مردمسالاری بود رساند نه انقلابی دیگر که از حیث تبعات احتمالا خون بارتر خواهد بود، ما بایست به دنبال اصلاح باشیم و لو زمان بر.

اصلاح هر چند کم ثمر بهتر از جنگ داخلی و فروپاشی ایران است.

بایست از ریزه ریزه فرصت های اصلاح استفاده کنیم.

حکومت بایست مجوز اعتراض مشروع را بدهد و بعد از مردم بخواهد صف خود را از هرج ومرج طلب جدا کنند.

حکومت بایست دست از تکبر ولجاجت با مردم که صاحبان مملکت وحکومت اند بر دارد آخر کدام کارگر با کارفرمای خود چنین فخر می فروشد که شما؟!

جمهوری اسلامی! خودت را اصلاح کن کاری نکن مردم از تو به دشمن پناه ببرند!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.