تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 13:14
کد خبر : 113259

🔺درخواست کارگران شهرداری رودبار زیتون از مسئولان شهری: معوقاتمان را پرداخت کنید

🔺درخواست کارگران شهرداری رودبار زیتون از مسئولان شهری: معوقاتمان را پرداخت کنید

💠منابع کارگری در شهرستان رودبار اعلام کردند، صبح امروز (۲۰شهریور ماه) گروهی از کارگران شهرداری رودبار پیگیر دریافت مطالبات مزدی خود شدند. 💠کارگران می‌گویند: روز به روز بر بدهی‌های کارگران شهرداری رودبار افزوده می‌شود ولی راه‌حل مناسبی از سوی مسئولان شهری مشاهده نمی‌کنیم. 💠بنا بر ادعای کارگران، غیر از دو ماه معوقه مزدی سال جاری،

💠منابع کارگری در شهرستان رودبار اعلام کردند، صبح امروز (۲۰شهریور ماه) گروهی از کارگران شهرداری رودبار پیگیر دریافت مطالبات مزدی خود شدند.

💠کارگران می‌گویند: روز به روز بر بدهی‌های کارگران شهرداری رودبار افزوده می‌شود ولی راه‌حل مناسبی از سوی مسئولان شهری مشاهده نمی‌کنیم.

💠بنا بر ادعای کارگران، غیر از دو ماه معوقه مزدی سال جاری، ۴ ماه از سال گذشته طلبکاریم. در عین حال مطالباتی از از سال ۹۲ تاکنون در ارتباط با سنوات، مانده مرخصی اضافه کار و حق بیمه طلبکاریم.

💠کارگران در ادامه تصریح کردند: طی یک ماه گذشته برای پیگیری مطابات صنفی خود به چند نهاد دولتی و غیردولتی مراجعه کردیم اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

💠طبق اظهارات کارگران، پیمانکار فعلی شهرداری رودبار علارغم اینکه تا بیستم مهر ماه با شهرداری قرارداد کار دارد با اجبار شهرداری هشتم شهریور قراردادش فسخ شده و ما کارگران نگرانیم با خروج پیمانکار نتوانیم به مطالبات معوقه شش ماهه خود برسیم.

💠این کارگران در خاتمه با بیان اینکه به دلیل بی‌توجهی مسئولان شهری به دفتر دادستانی شهرستان رودبار مراجعه کردیم، گفتند: تصور ما این بود که مسئولان شهری و اعضای شورای شهر پیگیر وضعیت شغلی‌مان خواهند شد. در حال حاضر وضعیت مالی کارگران مناسب نیست و آن‌ها از تامین معاش خود ناتوان شده‌اند. انتظارمان این است که مسئولان استانی و شهرستانی بویژه دادستانی رودبار به این مساله ورود کنند. /ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.