تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395 - 10:29
کد خبر : 11320

بخشدار مرکزی سیاهکل: همه افراد جامعه کمک های اولیه را آموزش ببینند

بخشدار مرکزی سیاهکل: همه افراد جامعه کمک های اولیه را آموزش ببینند

جارستان-بخشدار مرکزی سیاهکل گفت: امروزه توصیه می شود همه افراد جامعه کمک های اولیه را آموزش ببینند،زیرا امکان دارد هر کسی به طور ناگهانی برای خود و دیگران نیازمند این دانش باشد. سیده زهرا میراعلمی در حاشیه برگزاری کلاس  های آموزشی امداد و نجات و کمک های اولیه و مدیریت بحران روستایی در شهرستان سیاهکل در گفت وگو با

جارستان-بخشدار مرکزی سیاهکل گفت: امروزه توصیه می شود همه افراد جامعه کمک های اولیه را آموزش ببینند،زیرا امکان دارد هر کسی به طور ناگهانی برای خود و دیگران نیازمند این دانش باشد.

سیده زهرا میراعلمی در حاشیه برگزاری کلاس  های آموزشی امداد و نجات و کمک های اولیه و مدیریت بحران روستایی در شهرستان سیاهکل در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با تاکید بر استمرار این کلاس ها با توجه به چالش های پیش رو و بلایای طبیعی،اظهار کرد: دهیاران بخش مرکزی باید نسبت به یادگیری امداد و کمک های اولیه و اصول مهم در مدیریت بحران اهتمام جدی داشته باشند.

بخشدار مرکزی سیاهکل بارش برف و آتش سوزی اخیر را به عنوان یک مانور برای مجموعه دهیاران بخش مرکزی دانست و افزود: همکاری و مشارکت منابع طبیعی و شرکت گاز در جلسات آموزشی دهیاران در جهت کاهش خسارات در زمان وقوع حادثه تاثیرگذار خواهد بود.

وی با جدی دانستن آموزش امداد و کمک های اولیه، تصریح کرد:دهیاران و شوراهای اسلامی با فراگیری و کسب آموزش صحیح خواهند توانست در شرایط سخت به افرادی که به کمک های اولیه نیاز دارند کمک کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروزه توصیه می شود همه افراد جامعه کمک های اولیه را آموزش ببینند،زیرا امکان دارد هر کسی به طور ناگهانی و غیر منتظره در شرایطی قرار گیرد که برای خود و دیگران نیازمند این دانش باشد.

میراعلمی با بیان اینکه افتتاح سه خانه هلال در روستاهای توتکی،خرارود و لیش گام مهم و هدفمندی در مدیریت بحران روستایی خواهیم برداشت، یادآور شد:با کسب آموزش صحیح توسط دهیاران و با رعایت استانداردها در کمک های اولیه و امداد، در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه از این تجربه در جهت کمک به دیگران بیشترین اثربخشی فراهم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کلاس های آموزشی امداد و نجات و کمک های اولیه و مدیریت بحران روستایی با مشارکت هلال احمر شهرستان سیاهکل و ادارات گاز و منابع طبیعی این شهرستان در حال برگزاری است.
خبرگزاری ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.