تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 11:50
کد خبر : 112550

🔺مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ؛برگزاری بازی ملوان و ذوب آهن اصفهان با حضور تماشاگران / این مجوز درحالی صادر شد که ۲ماه پیش این ورزشگاه ۲۶ ایراد اساسی داشت

🔺مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ؛برگزاری بازی ملوان و ذوب آهن اصفهان با حضور تماشاگران / این مجوز درحالی صادر شد که ۲ماه پیش این ورزشگاه ۲۶ ایراد اساسی داشت

مجوز حضور تماشاگران به ورزشگاه انزلی با حمایت های استاندار گیلان ،مجموعه مسئولین ارشد استان و تلاش های شبانه روزی نماینده مردم ، فرماندار ، شورا وشهرداری انزلی ، باشگاه ملوان ،هیات فوتبال و اداره ورزش انزلی صادرشد که جای تقدیر وتشکر دارد. به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ؛ جهانبخش آرمان مدیرکل پس

مجوز حضور تماشاگران به ورزشگاه انزلی با حمایت های استاندار گیلان ،مجموعه مسئولین ارشد استان و تلاش های شبانه روزی نماینده مردم ، فرماندار ، شورا وشهرداری انزلی ، باشگاه ملوان ،هیات فوتبال و اداره ورزش انزلی صادرشد که جای تقدیر وتشکر دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ؛ جهانبخش آرمان مدیرکل پس از تایید سازمان لیگ برای حضور تماشاگران به ورزشگاه مرحوم قایقران انزلی در بازی این هفته ملوان مقابل ذوب آهن در لیگ برتر گفت ؛ از پیمانکار این پروژه، خیرین بخش خصوصی ، حمایتهای دکتر عباسی استاندار و دکتر دنیامالی نماینده شریف مردم انزلی ، فرماندار ، شهرداری و اعضای شورای شهر و دیگر ادارات انزلی ، هیات فوتبال استان و انزلی و اداره ورزش وجوانان انزلی که حدود ۲ماه شبانه روزی برای آماده سازی و رفع ایرادات این ورزشگاه تلاش کردند تا هوادار بتواند به راحتی از تیم شهرش میزبانی کند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود ؛ این مجوز درحالی صادر شد که ۲ماه پیش این ورزشگاه ۲۶ ایراد اساسی داشت اما با همدلی ، همکاری و تلاش جمعی به نتیجه مطلوب رسید.

وی گفت؛ به دلیل رعایت دستورالعمل های کرونایی وزارت بهداشت و درمان ، ۳۰درصد ظرفیت ورزشگاه می تواند از تماشاگران تکمیل شود.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان افزود ؛ چند ایراد قابل حل از سوی نماینده سازمان لیگ اعلام شده که می بایست تا ظهرامروز از سوی باشگاه ملوان و هیات فوتبال انزلی برطرف شود.

آرمان گفت ؛ جا دارد به صورت ویژه ای از پیمانکار این ورزشگاه و از رسانه های دلسوز و هواداران پرشور ملوان قدردانی کنم.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور ۸شهریور در انزلی به مصاف ذوب آهن می رود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.