تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 10:50
کد خبر : 112496

به مناسبت اربعین حسینی؛ 🔺برگزاری گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گیلان در۱۷شهریور

به مناسبت اربعین حسینی؛         🔺برگزاری گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گیلان در۱۷شهریور

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش وجوانان گیلان از برگزاری گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گیلان ، ۱۷شهریور در زورخانه امام علی رشت خبرداد و از خیرین خواست به بازگشت این افراد به کانون گرم خانواده کمک کنند. به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، جهانبخش آرمان با اشاره آمار ستاد دیه گیلان مبنی بر زندانی

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش وجوانان گیلان از برگزاری گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گیلان ، ۱۷شهریور در زورخانه امام علی رشت خبرداد و از خیرین خواست به بازگشت این افراد به کانون گرم خانواده کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، جهانبخش آرمان با اشاره آمار ستاد دیه گیلان مبنی بر زندانی حدود ۳۰۰ نفر به دلیل جرائم غیرعمد در زندانهای گیلان گفت ؛ در نظر داریم با کمک خیرین و دیگر نهادها به مناسبت ایام اربعین حسینی مراسمی با عنوان گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را ساعت ۹ ونیم صبح روز۱۷ شهریور در زورخانه امام علی رشت برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از این زندانیان فقط برای ۵ میلیون تومان در زندان هستند افزود؛ از تمامی خیرین تقاضا دارم برای کمک به این افراد و حضورشان در کانون گرم خانواده ازطریق شماره کارت۶۲۷۳ ۸۱۱۱ ۷۲۸۵ ۲۱۴۴به نام گروه جهادی شهید غبرانژاد (حسن کیانی) و شماره حساب ۰۱۰۹۴۵۷۸۴۳۰۰۲به نام هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گیلان حمایت کنند.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت ؛خیرین گیلانی ، استانداری گیلان ، ادارات کل صمت و زندانها ، شرکت شهرک های صنعتی ،منطقه آزاد،سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای شهر رشت، معاونت تربیت بدنی س.پ.ا.ه قدس گیلان و سازمان ب.س.ی.ج ورزشکاران ،هیاتهای ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان در برگزاری این گلریزان مشارکت می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.