تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 17:45
کد خبر : 112449

🔺بازدید معاون محترم وزیر و ریاست سازمان شیلات ایران از دهکده فناوری

🔺بازدید معاون محترم وزیر و ریاست سازمان شیلات ایران از دهکده فناوری

مهدی دهقان مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و حمیدرضا تقی نصیری سرپرست اداره کل شیلات گیلان و به همراهی دکتر علی باستی رییس پارک علم و فناوری گلان از دستاوردهای برخی از شرکت های فناور و دانش بنیان حوزه شیلات مستقر در دهکده فناوری و نواوری فشتام بازدید و ازنزدیک فعالیت‌های انجام

مهدی دهقان مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و حمیدرضا تقی نصیری سرپرست اداره کل شیلات گیلان و به همراهی دکتر علی باستی رییس پارک علم و فناوری گلان از دستاوردهای برخی از شرکت های فناور و دانش بنیان حوزه شیلات مستقر در دهکده فناوری و نواوری فشتام بازدید و ازنزدیک فعالیت‌های انجام شده دراین بخش‌ها را مورد بررسی قراردادند.

شرکت فنی و مهندس آبزیکو یکی از شرکت های فناور مستقر در این مرکز مورد بازدید این هیات قرار گرفت و از محصولات و تجهیزات این شرکت با فناوری روز دنیا در صنعت آبزی پروری بازدید کردند و نجوه عملکرد آن را بررسی نمودند.

شرکت فنی و مهندسی آبزیکو تولدی کننده استخر های پیش ساخته پرورش ماهی و متخصص در راه اندازی مزارع پرورش ماهی و به عنوان مشاور و ناظر پروژه ها است و کلیه سیستم های اجرایی و تجهیزات را بعد از اتمام پروژه ساخت برای سالیان متوالی تحت پوشش و خدمات مشاورین و متخصصان و مسئولین بخش فنی شرکت آبزیکو قرار می دهد و در مراحل تولید همواره در کنار سرمایه گذاران همراهی می نماید.

این هیات با حضور در کارگاه شرکت ریز جلبکی پارسیان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در این مرکز با فعالیت ها و محصولات تولید این شرکت در حوزه دام آبزیان و تولدی ریز جلبکی آشنا شدند.

فعالیت این شرکت دانش بنیان تولید انواع جلبک ها (فیتوپالنکتون) می باشد. جلبک ها در تغذیه آبزیان در صنایع غذایی به عنوان مکمل های غذایی ،در تهیه کود به عنوان منبع انرژی ،در تهیه هیدروژن ،در داروها ،لوازم آرایشی و بهداشتی ، در کنترل آلودگی ها و تصفیه فاضالب ها،به عنوان علوفه ، در استخراج رنگدانه های طبیعی ،استخراج روغن ، آگار ،آلژینات و کارژینال کاربرد دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.