تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 15:06
کد خبر : 112437

سرپرست شهرداری رشت خبرداد: افتتاح پارک کودک در پنجمین روز ازهفته دولت

سرپرست شهرداری رشت خبرداد: افتتاح پارک کودک در پنجمین روز ازهفته دولت

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پارک کودک به همت مدیریت منطقه دو شهری واقع در خیابان ولی عصر، پشت پارک بانوان رشت افتتاح خواهد شد. به گزارش جارستان و به نقل از واحد خبر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت بحث امنیت پارک‌ها برای

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پارک کودک به همت مدیریت
منطقه دو شهری واقع در خیابان ولی عصر، پشت پارک بانوان رشت افتتاح خواهد شد.
به گزارش جارستان و به نقل از واحد خبر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت بحث امنیت پارک‌ها برای خانواده‌ها را یکی از مطالبات جدی مردم رشت دانست و گفت: ایجاد امنیت برای شهروندان به خصوص بانوان و کودکان در فضای پارکها از مهم ترین برنامه های شهرداری رشت است.

سرپرست شهرداری رشت یادآور شد: احداث پارک کودک در نزدیکی پارک بانوان به همت مدیریت منطقه دو شهری رشت در راستای تحقق اهداف توسعه ای شهر می باشد.

وی افزود: درواقع هدف‌گذاری اصلی‌ شهرداری رشت این است که در بخشی از پارک‌های شهر اقدام به احداث پارک کودک شود تا مادران با خیال راحت و آسوده اوقات فراغت خود را در کنار فرزندانشان در یک فضای شاد و مفرح سپری کنند.

مجتبی خدمت بین دانا با اشاره به تحقق وعده ای دیگر از مدیریت شهری گفت: این پارک فردا ۶ شهریور همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل پارک بانوان رشت واقع در خیابان ولی عصر پشت پارک بانوان افتتاح خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.