تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 19:13
کد خبر : 111223

🔺در دانشگاه آزاد آستارا چه خبر است؟

🔺در  دانشگاه آزاد آستارا چه خبر است؟

🔺در دانشگاه آزاد آستارا چه خبر است؟ ◀️حقوق و مزایای اساتید و کارمندان به طرز عحیب و نصف و نیمه پرداخت می شود و ، وعده ماه های آتی نسخه ای است که هر ماه برای کارکنان دانشگاه پیچیده می شود. کارکنان دانشگاه مذکور، فقط توانستند حدود یک چهارم حقوق تیرماه را دریافت کنند این

🔺در دانشگاه آزاد آستارا چه خبر است؟

◀️حقوق و مزایای اساتید و کارمندان به طرز عحیب و نصف و نیمه پرداخت می شود و ، وعده ماه های آتی نسخه ای است که هر ماه برای کارکنان دانشگاه پیچیده می شود.
کارکنان دانشگاه مذکور، فقط توانستند حدود یک چهارم حقوق تیرماه را دریافت کنند این در حالی است که هنوز یک چهارم از حقوق ماه خرداد را نیز دریافت نکردند، جالب است بدانید این وضع کارکنان استخدامی دانشگاه مذکور است و اوضاع کارکنان حق التدریسی به مراتب پیچیده تر از این است.
این اوضاع حسابی کارکنان دانشگاه را عاصی کرده به طوری که در خرج روزانه خود مانده اند و کلی بدهی بر دستشان گذاشته، به گفته یکی از این کارمندان کسی هم جرأت اعتراض به این اوضاع را ندارد چون بلافاصله با تذکر و اخراج از گروه مواجه میشوند.
◀️حالا سؤال مهم این است که چه طور دانشگاه آزاد اسلامی با دریافت شهریه های نجومی که از دانشجویان دریافت میکند، از پرداخت حقوق کارکنان عاجز است؟
◀️چرا دانشجویان اگر نتوانند قبل از امتحانات پایان ترم ، شهریه را پرداخت کنند از امتحانات محروم می شوند؟ اما خود دانشگاه نسبت به تعهدات خود به کارکنانش بی مبالاتی می ورزد؟

◀️به راستی، شهریه های دریافتی از دانشجویان کجا و چگونه خرج می شود؟

🔺امیدواریم صدای کارکنان این دانشگاه به گوش مسؤلین ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برسد، تا هرچه سریعتر چاره ای بیندیشند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.