تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 19:03
کد خبر : 111052

🔺ابراهیم کازرونی رییس جدید دانشگاه علمی – کاربردی گیلان

🔺ابراهیم کازرونی رییس جدید دانشگاه علمی – کاربردی گیلان

معاون اداری – مالی دانشگاه جامع علمی-کاربردی در مراسم تکریم بابک نوروزی رییس اسبق دانشگاه جامع علمی -کاربردی گیلان و معارفه ابراهیم کازرونی رییس جدید این دانشگاه در رشت گفت: دانشگاه‌های جامع علمی-کاربردی استان‌ها بازوان اجرایی، هستند. حامد باقری با بیان اینکه دانشگاه علمی – کاربردی باید با تقاضا محوری، به سمت افزایش کیفیت گام

معاون اداری – مالی دانشگاه جامع علمی-کاربردی در مراسم تکریم بابک نوروزی رییس اسبق دانشگاه جامع علمی -کاربردی گیلان و معارفه ابراهیم کازرونی رییس جدید این دانشگاه در رشت گفت: دانشگاه‌های جامع علمی-کاربردی استان‌ها بازوان اجرایی، هستند.
حامد باقری با بیان اینکه دانشگاه علمی – کاربردی باید با تقاضا محوری، به سمت افزایش کیفیت گام بردارد افزود: امروز دانشگاهی موفق است که بتواند کیفیت بهتری ارایه دهد.
وی با بیان اینکه گیلان در زمینه کشاورزی، صنایع و گردشگری دارای ظرفیت‌های خوبی است گفت: باید از حمایت همه دستگاه‌ها در استان و همچنین در سطح ملی بودجه در اختیار دانشگاه علمی کاربردی قرار گیرد تا در راه پیشرفت نظام جمهوری اسلام گام برداشته شود
معاون اداری – مالی دانشگاه جامع علمی-کاربردی با بیان اینکه خدمت به هموطنان باید سرلوحه همه کار‌ها قرار گیرد افزود: پرورش نیروی کارآمدی را باید ارتقا داد.
بابک نوروزی رییس اسبق دانشگاه جامع علمی- کاربردی گیلان هم در این مراسم گفت: آموزش‌های مهارتی رکن اصلی در توسعه همه بخش‌های مختلف جامعه است ودر دوسال اخیر با شرایط کرونایی تلاش شد که از همه ظرفیت استفاده شود.
ابراهیم کازرونی هم در این مراسم با بیان اینکه این دانشگاه با هدف آموزش‌های مهارتی در آموزش عالی یکی از مهم‌ترین نهاد‌ها به منظور تامین منابع انسانی است گفت: توسعه متوازن کمی وکیفی دانشگاه، آموزش دوره‌های کوتاه مدت، نیازآفرینی و ایجاد رشته‌های جدید، توسعه مراکز در شهرستان‌ها و فعال کردن مراکز نوآوری از مهمترین اهداف راه اندازی این دانشگاه است.
در این مراسم همچنین کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای هم با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: باید حوزه نظام آموزشی در الویت قرار گیرد و هر دانش آموزی حرفه‌ای بیاموزد.
در پایان این مراسم حکم رییس جدید دانشگاه جامع علمی -کاربردی گیلان به ابراهیم کازرونی و لوح تقدیری هم به بابک نوروزی رییس اسبق این دانشگاه در گیلان اهدا شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.