تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 20:43
کد خبر : 110825

✍🏻آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی: به این مناقشه ویرانگر پایان دهید

✍🏻آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی:  به این مناقشه ویرانگر پایان دهید

🔹سال‌هاست نسبت به این تقابل و دوپاره شدن جامعه هشدار می‌دهیم. اما آنچه در عمل اتفاق می‌افتد، اصرار بر رفتارهای قهری و سلبی در مواجهه با پوشش زنان ایران است. 🔹نتیجه آن شد که از یک سو به رغم این اصرار و اجبار و و از سوی دیگر عدم توجه به بهبود شاخص‌های که نماد

🔹سال‌هاست نسبت به این تقابل و دوپاره شدن جامعه هشدار می‌دهیم. اما آنچه در عمل اتفاق می‌افتد، اصرار بر رفتارهای قهری و سلبی در مواجهه با پوشش زنان ایران است.
🔹نتیجه آن شد که از یک سو به رغم این اصرار و اجبار و و از سوی دیگر عدم توجه به بهبود شاخص‌های که نماد رفع تبعیض علیه زنان است، مقاومت مدنی در ایران شکل گرفت که عده‌ای در بیرون از مرزهای ایران با سوار شدن بر این موج آن را به اهرم فشاری علیه ایران و دامن زدن به این تقابل تبدیل کنند و از سوی دیگر در تریبون‌های رسمی ما هم به گونه‌ای حرف بزنند که بهترین پاس گل را به آنها بدهند.
🔹در حالیکه در متن قانون هم گفته شده حجاب شرعی و مصداقی برای آن تعیین نشده، هر کسی بنا بر وسعت دایره دید خود برای آن مصداق چکمه و ساپورت و مانتو جلو باز و… را نماد بدحجابی می‌نامد و متاسفانه گشت ارشاد هم با خلق تصاویری زشت و خشن بر موج این تقابل‌ها دامن می‌زند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.