تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 - 16:59
کد خبر : 109402

۹ واحد صنفی غیربهداشتی به تعزیرات حکومتی آستارا معرفی شد

۹ واحد صنفی غیربهداشتی به تعزیرات حکومتی آستارا معرفی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا از انجام ۶۳۹ مورد بازدید و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع اقلام غذایی و مکان‌های عمومی و شناسایی و معرفی ۹ واحد صنفی متخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی خبر داد. دکتر فرید بصیری مقدم روز سه شنبه در گزارش خود به ستاد خدمات سفر آستارا اعلام کرد: بازدیدها

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا از انجام ۶۳۹ مورد بازدید و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع اقلام غذایی و مکان‌های عمومی و شناسایی و معرفی ۹ واحد صنفی متخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

دکتر فرید بصیری مقدم روز سه شنبه در گزارش خود به ستاد خدمات سفر آستارا اعلام کرد: بازدیدها و بازرسی های مد نظر در خرداد ماه جاری از سوی ماموران و بازرسان شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته و در این راستا بیش از ۱۳۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و امحاء شده است.

وی با اشاره به حجم بالای ورود مسافر و گردشگر در تعطیلات نیمه خرداد ماه به آستارا، ۱۲ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و ۶ مورد نمونه برداری از نان نانوایی ها و صدور اخطار بهداشتی به ۳۵ واحد صنفی را از دیگر اقدامات ماموران و ناظران بهداشت در ماه جاری اعلام کرد.

مجید میزانی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آستارا نیز در خصوص اقدامات انجام گرفته درباره سلامت آب آشامیدنی مردم در خرداد ماه گفت: ۶۸۴ مورد کلرسنجی از شبکه های آبرسانی انجام و به سه شکایت مردمی در حوزه بهداشت رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: در خرداد ماه با مشارکت برخی دستگاه های اداری، ۱۳ بار از واحدهای صنفی بازدید مشترک انجام داده ایم و ۴۵ مورد با دستفروشان دوره گرد و عوامل سدمعبر برخورد شده است.

آستارا در تعطیلات نیمه خرداد ماه جاری میزبان هزاران مهمان و مسافر از اقصی نقاط کشور بود به طوری که عرضه بنزین در ایام شده در قیاس با مدت مشابه سال قبل، ۶۵ درصد افزایش یافت.

ستاد خدمات سفر آستارا به ریاست فرماندار این شهرستان، خدمات رسانی حوزه های راه، آب، سوخت، اقامتگاه ها و فعالیت سایر دستگاه های خدمات رسان را زیر نظر دارد و با مشارکت اعضای ستاد گزارش های مردمی به طور روزانه رسیدگی می شود.

شهرستان مرزی و گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.