تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1395 - 12:15
کد خبر : 10850

مطهری: آیت الله موسوی اردبیلی وصل کننده جریانات سیاسی بود

مطهری: آیت الله موسوی اردبیلی وصل کننده جریانات سیاسی بود

جارستان-نایب رییس مجلس شورای اسلامی می گوید، آیت الله موسوی اردبیلی همواره به دنبال اتحاد و همدلی بین جریان های مختلف سیاسی بود. به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، علی مطهری در حاشیه مراسم یادبود آیت‌الله موسوی اردبیلی که عصر روز چهارشنبه(امروز) در مسجد امیرالمومنین (ع) تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در مورد این عالم

جارستان-نایب رییس مجلس شورای اسلامی می گوید، آیت الله موسوی اردبیلی همواره به دنبال اتحاد و همدلی بین جریان های مختلف سیاسی بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، علی مطهری در حاشیه مراسم یادبود آیت‌الله موسوی اردبیلی که عصر روز چهارشنبه(امروز) در مسجد امیرالمومنین (ع) تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در مورد این عالم مجاهد اظهار داشت: مواضع شخصیت آیت‌الله موسوی اردبیلی را باید از کسانی که آن دوره مسوولیت داشتند بپرسید؛ شخصیتی ایشان به گونه ای بود که بیشتر به وصل اهمیت می‌داد نه به فصل و جدایی.
وی تصریح کرد: ایشان از مبارزان باسابقه انقلاب بود و مراوداتی با شهید مطهری داشت.
مطهری با تاکید بر اینکه آیت‌الله موسوی اردبیلی خوشفکر و معتدل بود، اضافه کرد: ایشان خدمات بسیاری به انقلاب اسلامی انجام دادند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، مسجد امیرالمومنین (ع) را یکی از مساجد باسابقه و فعال در طول تاریخ و یکی از مراکز نهضت اسلامی در تهران عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی روز اول آذر ماه امسال به دلیل عارضه قلبی و گوارشی در بیمارستان لاله تهران بستری شد و روز چهارشنبه سوم آذر ماه پس از سکته مجدد قلبی و وخامت حال، دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر مطهر مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی روز جمعه پنجم آذر ماه پس از تشییع و اقامه نماز توسط آیت الله شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
در پی ارتحال این مرجع عالیقدر در چهارشنبه هفته گذشته، رییس جمهوری روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته (۴ و ۵ آذر ماه) را عزای عمومی اعلام کرد.

ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.