تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 18:05
کد خبر : 107142

کارگرنیا؛ دلیل و محور اصلی استیضاح شهردار رشت

کارگرنیا؛ دلیل و محور اصلی استیضاح شهردار رشت

جارستان_سرویس شهری؛ کارگرنیا؛ دلیل و محور اصلی استیضاح شهردار رشت وقتی حسین کارگرنیا به ریاست سال ابتدایی، شورای ششم رشت رسید شاید بالاخره آرزوی ناتمام وی در دستیابی به این سمت متحقق شد. هدفی که وی از اولین سال شورای چهارم و در تمامی براهین هیات رئیسه های آن به دنبالش میرفت اما به دلایل

جارستان_سرویس شهری؛

کارگرنیا؛ دلیل و محور اصلی استیضاح شهردار رشت

وقتی حسین کارگرنیا به ریاست سال ابتدایی، شورای ششم رشت رسید شاید بالاخره آرزوی ناتمام وی در دستیابی به این سمت متحقق شد.
هدفی که وی از اولین سال شورای چهارم و در تمامی براهین هیات رئیسه های آن به دنبالش میرفت اما به دلایل متعدد و بالاخص مقاومت یکی دو عضو اتفاقا هم طیف خود در شورا با دیوار بلند ” نه” مواجه میگشت!
بدون ترید یکی از این اعضای موثر و پیوسته مخالف ریاست شورای کارگرنیا در آن شورا،امیرحسین علوی شهردار اینروزهای رشت بود.مخالفتی که ریشه اختلافی قدیمی و کهنه را شروع و حالا در سال ۱۴۰۰ در موضوع استیضاح شهردار رشت شدت گرفته است.
واقعیت اینست این پلیس سابق، از ابتدا هم مخالف شهرداری علوی بود ،لیکن از حیث رسیدن به جایگاه ریاست شورایی در سال اول و البته به دلیل عدم امکان مقاومت در برابر خواست اکثریت ،تلاشش ناکام ماند.
باید دید این فعال سابق عرصه موسسات داوری و منتخب اول انتخابات شورای ششم رشت، میتواند پرچم دار زودترین استیضاح شهردار در طول تاریخ بلدیه رشت شود یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.