تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 13:22
کد خبر : 106115

دنیا مالی تاکیدکرد: توسعه اقتصادی پایدار با صنعت توریسم در انزلی

دنیا مالی تاکیدکرد: توسعه اقتصادی پایدار با صنعت توریسم در انزلی

جارستان : نماینده مردم انزلی در مجلس،گفت: صنعت توریسم در انزلی پیشینه غنی و  تاریخی دارد و تاثیر بسزایی در روند اقتصادی بندرانزلی ایجاد خواهد کرد. احمد دنیامالی در تشریح نشست با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری،گفت: در این دیدار بر لزوم ساماندهی معضلات تفکیک بافت فرسوده و تاریخی انزلی که سبب بروز معضلات بسیاری در سطح شهری

جارستان : نماینده مردم انزلی در مجلس،گفت: صنعت توریسم در انزلی پیشینه غنی و  تاریخی دارد و تاثیر بسزایی در روند اقتصادی بندرانزلی ایجاد خواهد کرد.

احمد دنیامالی در تشریح نشست با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری،گفت: در این دیدار بر لزوم ساماندهی معضلات تفکیک بافت فرسوده و تاریخی انزلی که سبب بروز معضلات بسیاری در سطح شهری انزلی شده  است با کمک شهرداری و شورای شهر انزلی تاکید شد.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دیدار شهردار بندرانزلی، چند تن از اعضای شورای شهر و رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و رییس صنف هتل داران حضور داشتند.

وی ادامه داد: در دیدار مذکور از مشکلاتی که شهر بندرانزلی از لحاظ مکانهای میراث فرهنگی و گردشگری با آن درگیر است با وزیر مربوطه گفتگو شد.

احمد دنیامالی افزود: ظرفیت های شهرستان را در حوزه گردشگری و اقامتی از دیر باز بسیار بالا دانست.

نماینده مردم انزلی در  مجلس با اشاره بر لزوم سرمایه گذاری و توسعه این حوزه، نقش اداره میراث فرهنگی و گردشگری و انجمن هتل داران انزلی را بسیار مثمرثمر برشمردند زیرا صنعت توریسم در انزلی پیشینه غنی و  تاریخی دارد و تاثیر بسزایی در روند اقتصادی بندرانزلی ایجاد خواهد کرد./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.