تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 11:05
کد خبر : 105134

محمدیاری: دولت سیزدهم در مبارزه با فساد و بروکراسی اداری گام بردارد

محمدیاری: دولت سیزدهم در مبارزه با فساد و بروکراسی اداری گام بردارد

جارستان : نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دولت آقای رئیسی انتظار می‌رود در مبارزه با فساد اداری و بروکراسی اداری گام بلندی بردارد. به گزارش ایسنا، حسن محمدیاری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص وضعیت شاخص‌های اقتصادی در

جارستان : نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دولت آقای رئیسی انتظار می‌رود در مبارزه با فساد اداری و بروکراسی اداری گام بلندی بردارد.

به گزارش ایسنا، حسن محمدیاری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص وضعیت شاخص‌های اقتصادی در دولتهای یازدهم و دوازدهم بیان کرد: از مجلس انقلابی و دولت انقلابی انتظار می‌رود با همراهی یکدیگر گام‌های اساسی در حل مشکلات اقتصادی کشور بردارند. از دولت قبلی نیز بابت کارهای اجرایی که انجام شده تشکر می‌کنم چرا که هر دولتی به اندازه توان خود گامی برای حل مشکلات برداشته است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه اظهار کرد: اما آمار و ارقام نشان می‌دهد که متاسفانه در حوزه شاخص‌های اقتصادی به ویژه اشتغالزایی اقدامات مناسبی صورت نگرفته است. امروز بیشتر مراجعین ما در حوزه انتخابیه جوانان جویای کار هستند، متاسفانه در دولت‌های قبل آن طور که باید به حوزه اشتغال توجه نشده است همچنین از سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز حمایت صورت نگرفته است.

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در حوزه انتخابیه بنده، حدود ۱۰۳ کیلومتر ساحل داریم و برای گرفتن مجوز احداث یک اسکله و یا بندر یکسال باید درگیر بروکراسی اداری باشیم. متاسفانه فساد اداری موجب شده تا سرمایه گذاری در بخش خصوصی نیز صورت نگیرد. از دولت آقای رئیسی انتظار می‌رود در مبارزه با فساد اداری و بروکراسی گام بلندی بردارد.

محمدیاری اظهار کرد: در خصوص قیمت مسکن نیز در چند سال گذشته با یک جهش جدی مواجه بودیم که اساسا قابل توجیه نبوده، لجاجت با مسکن مهر نیز متاسفانه در این امر موثر بود. مسکن مهر در دولت قبل با بی‌مهری مواجه شد. رشد بی‌سابقه قیمت ارز نیز کاهش ارزش پول ملی را رقم زد و در اعطای تسهیلات بانکی نیز شاهد تبعیض‌های اداری بودیم. متاسفانه شاهد بودیم بعضا افرادی برای گرفتن تسهیلات خرد با مشکل مواجه بودند اما به عده‌ای وام‌های کلان داده شد.

گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص شاخص‌های اقتصادی در دولتهای یازدهم و دوازدهم روز گذشته در مجلس قرائت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.