تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1395 - 9:45
کد خبر : 10046

آمادگی دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجویان خارجی حوزه دریای خزر

آمادگی دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجویان خارجی حوزه دریای خزر

جارستان-رییس دانشگاه پیام نور گیلان از آمادگی این دانشگاه برای جذب دانشجویان خارجی حوزه دریای خزر خبرداد.  دکتر سعید صادقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: فرصت ادامه تحصیل در دانشگاههای ایران همواره یکی از آرزوهای جوانان کشورهای همجوار وخصوصاً حوزه دریای خزر می‌باشد که خوشبختانه زیرساخت های آموزشی در دو دانشگاه مرزی آستارا و

جارستان-رییس دانشگاه پیام نور گیلان از آمادگی این دانشگاه برای جذب دانشجویان خارجی حوزه دریای خزر خبرداد.

 دکتر سعید صادقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: فرصت ادامه تحصیل در دانشگاههای ایران همواره یکی از آرزوهای جوانان کشورهای همجوار وخصوصاً حوزه دریای خزر می‌باشد که خوشبختانه زیرساخت های آموزشی در دو دانشگاه مرزی آستارا و واحد بندرانزلی فراهم است و امیدواریم با حمایت ویژه مسولان این دو واحد دانشگاهی بین المللی شوند.
وی ادامه داد: حضور دانشجویان خارجی به ویژه دانشجویان کشورهای همجوار و مسلمان در دانشگاه های ایران علاوه بر ارز آوری برای کشور، می تواند فرصتی مغتنم و ارزشمند برای صدور فرهنگ ایران اسلامی باشد و دانشگاه پیام نور با توجه به گستردگی در سطح کشور وخصوصاً فعالیت مراکز و واحدهای استان های مرزی، می تواند به عنوان الگویی برای جذب این افراد باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،  دکتر صادقی در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولین نسبت به استفاده بهینه از این موقعیت عالی دانشگاه پیام نور و ظرفیت های موجود این دانشگاه اهتمام ویژه داشته باشند .

ایسنا،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.