تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396 - 11:08
کد خبر : 25446

نفت گران شد

نفت گران شد

به دلیل نگرانی ها از تشدید تحریم های آمریکا بر ضد ایران و همچنین احتمال درگیری های داخلی در عراق قیمت نفت امروز دوشنبه در آغاز معاملات هفتگی جهش داشت. بر اساس این خبر، قیمت هر بشکه نفت برنت با ۶۸ سنت افزایش به ۵۷ دلار و ۸۵ سنت رسید و نگرانی ها در مورد تشدید تحریم های آمریکا باعث افزایش قیمت ها شد

به دلیل نگرانی ها از تشدید تحریم های آمریکا بر ضد ایران و همچنین احتمال درگیری های داخلی در عراق قیمت نفت امروز دوشنبه در آغاز معاملات هفتگی جهش داشت. در حالی که وقوع انفجار در یک سکوی حفاری نفتی در آمریکا باعث کاهش فعالیت های اکتشافی شده است.

بر اساس این خبر، قیمت هر بشکه نفت برنت با ۶۸ سنت افزایش به ۵۷ دلار و ۸۵ سنت رسید و نگرانی ها در مورد تشدید تحریم های آمریکا باعث افزایش قیمت ها شد.

در دور قبلی تحریم ها علیه ایران حدود یک میلیون بشکه از عرضه نفت این کشور به بازارهای جهانی کم شده و هرچند تحلیلگران می گویند انتظار ندارند تشدید تحریم ها مانند دوره گذشته تاثیر قابل توجهی بر صادرات نفت ایران بگذارد اما آنها هشدار می دهند که این اقدامات تاثیری مختل کننده بر صادرات نفت ایران دارد.

به گزارش جامعه خبر، همچنین نگرانی هایی در مورد ثبات در عراق دومین تولید کننده بزرگ عضو اوپک وجود دارد. نیروهای عراقی روز یکشنبه به سمت میادین نفتی و پایگاه هوایی مهم تحت کنترل نیروهای کرد نزدیک شهر کرکوک پیشروی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.