گزارش تصویری سخنرانی‌محمود صادقی در دانشگاه گیلان

تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 0:49

صبح امروز یکشنبه ۱۲ آذر تالار حکمت دانشگاه گیلان میزبان شمار زیادی از دانشجویان و سه نماینده مجلس و شماری از مدیران به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو بود.

سخنران دعوت‌شده از سوی  انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه گیلان و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس با موضوع دانشجو، دانشگاه، جامعه و مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی بود.

در این مراسم که با  استقبال دانشجویان مواجه شده بود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس بعد از سخنرانی پاسخگوی سوالات شفاهی و کتبی دانشجویان هم بود.غلامعلی جعفرزاده و محمدصادق حسنی نماینده ی رشت در مجلس،ژاله حساس خواه عضو هیات علمی دانشگاه گیلان و  مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان و فرشاد نوروزپور مشاور استاندار در امور جوانان از جمله چهره های شناخته شده در مراسم بودند

نماینده تهران در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که در ۱۶ آذر ماه و به مناسبت روز دانشجو این فرصت به دست آمد تا پس از مدتها انتظار در دانشگاه گیلان و در خطه سر سبز گیلان حضور پیدا کنم.

صادقی با تشکر از نماینگان شهرستان رشت در مجلس اظهار کرد: افتخار میکنم در پارلمان کنار این دوستان هستم.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته این روز بزرگ برای خیلی‌ها تبدیل به بازی کودکانه شده بود، افزود: با گرامیداشت بر روی مزار و برگزاری برنامه‌هایی در حد خاله شادونه خواستند این روز بزرگ را کوچک کنند و خدا را شکر می‌کنیم که امروز به شایستگی این روز را گرامی می‌دارند.