همایش پیوستن کارکنان خدوم نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتشنشان

تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 14:54

‍‍ 💢صبح امروز در مراسمی کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور به جمع گروه آتش نشانان پیوستند
♨همایش پیوستن کارکنان خدوم نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش نشان صبح امروز با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و پلیس راهور و یکی از اعضای شورای اسلامی و معاون خدمات شهری شهرداری رشت و جمعی از آتش نشانان در سالن اجتماعات آتش نشانی شهر رشت برگزار شد.

✅مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر رشت در همایش پیوستن کارکنان خدوم نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش نشان گفت: همیاران آتش نشانان همواره در تمامی شرایط در روزهای مختلف سال درسطح شهر آماده باش بوده و به مردم خدمات ارائه می دهند.
بابک رمضانی با بیان این که ترویج فرهنگ ایمنی یکی از رسالت های مهم سازمان آتش نشانی است،گفت:در زمینه ایمنی چندین شاخصه مهم وجود دارد،که اصلی ترین مولفه آن پیش بینی و پیشگیری است.
رمضانی گفت: ما از طریق آموزش و ارتقا دانش شهروندی در زمینه اطفا حریق به همیاران آتش نشان سعی می کنیم، در صورت وقوع اتفاق با مهار حوادث و کاهش آسیب ها از ضرر زیان وارده به مردم جلوگیری کنیم.

✅در ادامه این همایش سرهنگ محمدی پلیس راهور استان گیلان اظهار کرد: آتش نشانی شغل مقدسی است،که نصیب هر فردی نمی شود، زیرا پوشیدن این لباس سعادت می خواهد.
سرهنگ محمدی با بیان این که این افتخار نصیب هر کسی نمی شود،افزود:این عنایت خداوند متعال بوده ، که ما توانستیم این لباس مقدس را بر تن کنیم و به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم.
رئیس پلیس راهور گیلان گفت:۸۰ تیم پلیس در سطح شهر رشت به عنوان همیار آتش نشان برای خدمات رسانی به مردم حضور دارند.
سرهنگ محمدی گفت:پلیس آمادگی لازم برای کمک و همیاری به آتش نشانان در سطح شهر رشت را دارد.

احمد رمضانپور نرگسی، عضو شورای اسلامی شهر رشت در این همایش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی آتش نشانان اظهار کرد: ماباید قدردان زحمات نیروهای زحمتکش و ایثارگر آتش نشانی باشیم.
وی با اشاره به اینکه آتش نشانی شغلی است که با عشق، اعتقاد و از خودگذشتگی همراه است،تصریح کرد: خدمت در آتش نشانی از خود گذشتگی است و امروز اتصال و پیوستگی پلیس و نیروی آتش نشانی یک رویداد بسیار مهم است، چون هر دو همگام با هم در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم گام بر می دارند.