مراسم افتتاحیه موسسه حمایت از کودکان سرطانی گیلان با ویژه برنامه هم آوایی برگزار شد

تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1396 - 17:28

مراسم افتتاح موسسه حمایت از کودکان سرطانی گیلان با ویژه برنامه هم آوایی برگزار شد.

در این برنامه یونس و فاطمه دو کودک تحت درمان بیماری سرطان تجربیات و مشکلات خودشان را در طول دوران درمان در میان گذاشتند که مورد استقبال شدید حضار قرار گرفت.

رضا رسولی در مراسم افتتاح موسسه حمایت از کودکان سرطانی گیلان با بیان اینکه امروز به عنوان یک فعال اجتماعی و شهروند در خدمت این کودکان هستم اظهار داشت: بسیاری از این کودکان امروز ثانیه ها را می شمارند و همه امیدشان به این است که روزی شانه ای بر روی موهای آنها بلغزد و دوباره به مدرسه بروند و دویدن را تجربه کنند.
وی با تشکر از همه کسانی که امروز در مراسم افتتاح موسسه حاضر شدند افزود: از کادر درمانی بیمارستان ۱۷ شهریور و پرستاران و همه همشهریانی که کنار این کودکان هستند تشکر می کنم.
رییس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی رشت گفت: روح حاکم‌بر شهر بارانهای نقره ای همراه این کودکان می شود و مسیر یاری و حمایت از این کودکان را با امید و عشق طی خواهیم کرد.
رسولی با اشاره به اینکه بالای ۸۰ درصد امید درمان برای کودکان سرطانی وجود دارد افزود: این امید بزرگی است و من فکر می کنم با همراهی هم می توانیم کارهای بزرگی برای این کودکان انجام دهیم.
وی با بیان اینکه همکارانم در شورای شهر رشت با امید همراه این مجموعه هستند تصریح کرد: از زحمات همکاران که ۲۰ میلیون ردیف بودجه مشخص برای حمایت از این کودکان اختصاص دادند کمال تشکر را دارم.
رسولی با اشاره از حمایتهای شورای شهر برای بیماران هموفیلی افزود: امید است با مشارکت شهرداری و خیرین کلینیک درمانی را برای کودکان سرطانی احداث کنیم ما امروز برای تداوم زندگی هم قسم شدیم و اشک ریختیم امروز سرشار از امید بود.
فرهام زاهد رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت نیز در این مراسم با تشکر از همه بانیان ثبت قانونی این موسسه اظهار داشت: از رضا رسولی عزیز بابت حمایتهای بی دریغش از این امر تشکر می کنم‌.
وی تاکید کرد: با دیدن این کودکان هر کس در هر جایگاهی و هر توان روحی که باشد روحش به درد می آید امیدوارم حس وظیفه ای که امروز در ما ایجاد شده است را همیشه به یاد داشته باشیم.
زاهد با اشاره به نزدیک بودن عید نوروز اظهار داشت: اگر هر کدام از ما تنها به فاصله ده متری از خود، حواسمان باشد شاید بخش زیادی از نگرانی های شهروندان حل شود.
احمد رمضانپور نرگسی نیز در این مراسم با آروزی سلامت دلی خوش و وسعت رزق برای همه همشهریان در آستانه سال نو اظهار داشت: از رضا رسولی تشکر می کنم که بانی خیر شد و از همه کسانی که ایشان را در این مسیر یاری می کنند سپاسگزارم امیدوارم بتوانم در کنار این موسسه؛ خدمت گزار این کودکان باشم.
اسماعیل حاجی پور رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت نیز در ادامه اظهار داشت: قدر دان همه انهایی که دلشان برای این کودکان می تپد هستم، آنهایی که فرزند بیمار دارند تنها حال والدین این کودکان را درک می کنند.
حاجی پور افزود: بر شرافت رشتی و گیلانی و ایرانی درود می فرستم که اینگونه حامی این کودکان هستید و ضمن تشکر از رضا رسولی اعلام می کنم که لباس سربازی حمایت از این موسسه را از امروز به تن کنم.
دکتر دربندی مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان سرطانی نیز در ادامه به توضیحاتی در مورد نحوه تشکیل و هدف موسسه پرداخت.