تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 12:19
کد خبر : 99959

تیم فوتبال ملوان در بندرانزلی میزبان استقلال ملاثانی است

تیم فوتبال ملوان در بندرانزلی میزبان استقلال ملاثانی است

جارستان:تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور میزبان استقلال ملاثانی است. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال ملاثانی از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه ۱۳ تیر ماه در هفته سی و دوم مسابقات

جارستان:تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور میزبان استقلال ملاثانی است.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال ملاثانی از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه ۱۳ تیر ماه در هفته سی و دوم مسابقات لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی افزود: خوشبختانه هفته گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به یک پیروزی پرگل خارج از خانه دست یافت و با روحیه خوب رو در روی حریف خود و در یک دیدار خانگی قرار می گیرد که امیدواریم ملوانان در این بازی نیز، به برتری برسند.

وی ادامه داد: هم اینک و تا پایان هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ۴۵ امتیاز در مکان نهم و تیم فوتبال استقلال ملاثانی با کسب ۳۷ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

وی با اشاره به بازی سایر نمایندگان گیلان بیان کرد: همچنین تیم های فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا در هفته سی و دوم این رقابتها در دیدارهایی همزمان باید در بازی های خارج از خانه به مصاف حریفان خود بروند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: تیم فوتبال چوکا تالش باید در یک بای سخت خارج از خانه در جم بوشهر رو در روی تیم فوتبال پارس جنوبی قرار گیرد که امید است این تیم در این بازی سخت خارج از خانه امتیاز کسب کند.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تا پایان هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور با کسب ۴۳ امتیاز در مکان دهم و تیم فوتبال چوکا تالش با ۳۳ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

وهابی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان نیز در هفته سی و دوم این مسابقات در دیداری سخت خارج از خانه باید در اهواز رو در روی تیم قدرتمند استقلال خوزستان قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: تا پایان هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم استقلال خوزستان با کسب ۴۶ امتیاز در مکان هفتم و تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با کسب ۳۸ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.