تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 19:47
کد خبر : 99860

داوران گیلانی دیدار تیم های سایپا و شهرخودرو را قضاوت می کنند

داوران گیلانی دیدار تیم های سایپا و شهرخودرو را قضاوت می کنند

جارستان:رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: چهار داور از گیلان در گروه داوری بازی تیم‌ های سایپا تهران و شهرخودرو مشهد قرار گرفته و این بازی را قضاوت می‌کنند. قربانعلی الماس خاله روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های هفته بیست و پنجم

جارستان:رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: چهار داور از گیلان در گروه داوری بازی تیم‌ های سایپا تهران و شهرخودرو مشهد قرار گرفته و این بازی را قضاوت می‌کنند.

قربانعلی الماس خاله روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر کشور اعلام شد که بر این اساس، حمید حاج ملک داور گیلانی به عنوان داور وسط بازی سایپا تهران و شهرخودرو مشهد انتخاب شد.

وی افزود: همچنین عباس پورحیدری و سیدامیر قاسمی دیگر داوران شایسته استان گیلان به ترتیب به عنوان کمک داور اول و کمک داور دوم ، حمید حاج ملک را در این بازی همراهی می کنند و محمدرضا مهرگان دیگر داور این استان نیز، به عنوان داور چهارم این بازی انتخاب شد.

الماس خاله ادامه داد: تیم های فوتبال سایپا و شهر خودرو مشهد از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه امشب نهم تیر ماه در دیداری از هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در تهران رو در روی هم قرار می گیرند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: همچنین مسعود فلاح یکی از داوران پیشکسوت گیلان و رئیس کمیته داوران هیات فوتبال این استان، به عنوان ناظر گروه داوری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان انتخاب شد و بر کار گروه داوری این بازی، نظارت می کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان نیز، امشب از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

الماس خاله خاطرنشان کرد: کمیل غلامی ، عسگر محمدی، حامد سیری، حامد تازه پور، علی محمدی پور ، آرش امینی، محمد رعنایی و عبدالحسین باستان دیگر داوران و کمک داوران گیلانی هستند که در تست پیش فصل رقابت های لیگ برتر حضور یافته بودند و این داوران و کمک داوران، رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول را قضاوت می کنند.

رئیس هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: داوران استان گیلان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان حضور فعالی دارند که هر ساله تعدادی از این داوران، در مهمترین رقابت های فوتبال لیگ های کشور حضور می یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.