تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 13:32
کد خبر : 99613

رقابت بیش از ۳۷ هزار داوطلب گیلانی در کنکور سراسری

رقابت بیش از ۳۷ هزار داوطلب گیلانی در کنکور سراسری

جارستان:نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری گفت: کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ با رعایت استانداردهای بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار می شود. دکتر ارسلان دمیرچی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه کنکور سراسری روزهای چهارشنبه،پنج شنبه،جمعه و شنبه ۹ تا

جارستان:نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری گفت: کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ با رعایت استانداردهای بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار می شود.

دکتر ارسلان دمیرچی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه کنکور سراسری روزهای چهارشنبه،پنج شنبه،جمعه و شنبه ۹ تا ۱۲ تیر ماه برگزار می‌شود، افزود: داوطلبان هیچگونه نگرانی در خصوص نحوه برگزاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نداشته باشند.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری به ثبت نام ۳۷۱۸۳ داوطلب برای شرکت در این آزمون در گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد داوطلبان در آزمون امسال حدود ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است و از تعداد کل شرکت کنندگان ۳۷ درصد پسران و ۶۳ دختران تشکیل می دهند.

دمیرچی افزود: داوطلبان از داشتن وسایل شخصی همانند گوشی همراه خودداری کنند.

وی گفت: آزمون در شهرستانهای آستارا، آستانه، املش، بندرانزلی، رشت، رضوانشهر، رودبار، رودسر، سیاهکل، صومعه سرا، طوالش، فومن، لاهیجان، لنگرود و ماسال برگزار می‌شود و همه داوطلبان با ماسک وارد حوزه‌ها شوند و درصورت نداشتن ماسک از ورود به حوزه‌های آزمون جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط ویژه بیماری کرونا تعداد حوزه های آزمون افزایش یافته است، گفت: در سال های گذشته حوزه های آزمون، مراکز زیرمجموعه دانشگاه گیلان بود که امسال به خاطر بیشتر شدن فاصله داوطلبان از ظرفیت دانشگاه های آزاد، پیام نور، آموزش و پرورش و برخی موسسات آموزشی استفاده شده تا تعداد حوزه‌ها افزایش یابد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری افزود: محیط حوزه‌های آزمون یک روز قبل از آزمون و در آخرین ساعات باقی مانده به آغاز آزمون ضدعفونی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.