تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1400 - 18:50
کد خبر : 99461

تیم ملی کشتی آزاد در انزلی اردو زد

تیم ملی کشتی آزاد در انزلی اردو زد

جارستان:سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور از برگزاری پنجمین اردوی آماده سازی کشتی گیران نوجوان کشور در استراحتگاه کارگران سنگاچین بندرانزلی خبر داد. رضا جباری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در این اردو ۴۵ کشتی گیر از سراسر کشور خود را برای اعزام به مسابقات جهانی بوداپست مجارستان در

جارستان:سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور از برگزاری پنجمین اردوی آماده سازی کشتی گیران نوجوان کشور در استراحتگاه کارگران سنگاچین بندرانزلی خبر داد.

رضا جباری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در این اردو ۴۵ کشتی گیر از سراسر کشور خود را برای اعزام به مسابقات جهانی بوداپست مجارستان در ۲۸ تیر ماه سال جاری آماده می کنند.

وی افزود : محمد طلایی قهرمان کشتی آزاد جهان سرمربیگری و سعید احمدی ، جلال لطیفی ، مسعود واحدی و فرهاد شیرخانی مربیگری تیم ملی نوجوانان را برعهده دارند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور کشتی گیر گیلانی حاضر در این اردو را امیر معصومی اعلام و اضافه کرد : این ورزشکار در سنگین وزن( ۱۱۰ کیلو ) خود را برای رقابتهای مجارستان آماده می کند.
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور با بیان اینکه تست کرونا برای ورزشکاران حاضر در این اردو انجام شده است تصریح کرد: امکانات این مجموعه برای تمرینات تیم ملی بسیار مناسب بوده و غذای ورزشکاران از کیفیت مطلوبی برخوردار است .
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور امسال اردوهایی در استانهای مرکزی ، کرمان، آذربایجان غربی و گیلان برگزار کرده و پس از آخرین اردوی خود در تهران راهی مسابقات جهانی مجارستان می شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.