تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 18:48
کد خبر : 99350

فرماندار لنگرود: نقش اصناف در آرامش بخشی به جامعه ویژه است

فرماندار لنگرود: نقش اصناف در آرامش بخشی به جامعه ویژه است

جارستان:فرماندار لنگرود، از اصناف خواست به ایفای نقش مهم خود ادامه دهند تا کشور به ساحل آرامش برسد و یادآور شد: اصناف ما دلسوزانه و مسئولانه در کنار مردم هستند. به گزارش ایسنا رحیم حیدری در دیدار با رئیس اتاق اصناف شهرستان لنگرود، با اشاره به نقش ویژه اصناف در آرامش بخشی به بازار و تامین

جارستان:فرماندار لنگرود، از اصناف خواست به ایفای نقش مهم خود ادامه دهند تا کشور به ساحل آرامش برسد و یادآور شد: اصناف ما دلسوزانه و مسئولانه در کنار مردم هستند.

به گزارش ایسنا رحیم حیدری در دیدار با رئیس اتاق اصناف شهرستان لنگرود، با اشاره به نقش ویژه اصناف در آرامش بخشی به بازار و تامین مایحتاج مردم، اظهار کرد: اصناف ما دلسوزانه و مسئولانه در بحران های مختلف همچون جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی و بیماری کرونا در کنار مردم قرار گرفتند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های اصناف و بازار شهرستان، افزود: کشور در شرایط خاصی به سر می برد و تحریم های بین المللی درصدد ایجاد نارضایتی در مردم و جدا کردن آنان از انقلاب و نظام اسلامی است.

فرماندار لنگرود، با بیان اینکه امروز مسئولان کشور در بخش های مختلف به ویژه اصناف و بازار نقش مهمی در جلوگیری از نارضایتی مردم دارند، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم در آسایش و آرامش مایحتاج زندگی خودشان را تامین کنند؛ البته تاکنون شاهد نقش آفرینی مثبت اصناف بودیم و مردم در فضای خوبی به خواسته هایشان رسیدند.

حیدری، از اصناف خواست به ایفای نقش مهم خود ادامه دهند تا کشور به ساحل آرامش برسد و یادآور شد: در انتخابات اخیر نیز همه اصناف پای کار بودند و بازار نقش خوبی در تبلیغات و تقویت مشارکت مردم داشت و لذا شاهد درصد مشارکت خوبی در شهرستان بودیم و انتخابات بدون هرگونه حاشیه ای برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهرستان لنگرود ۲۱ اتحادیه و ۲۵۰۰ واحد صنفی دارد، تصریح کرد: خوشبختانه این واحدهای صنفی در کمال آرامش و همکاری هستند و فضای خوبی در شهرستان برقرار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.