تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 - 1:08
کد خبر : 9927

نمازی ؛ نخبگان اصلاح‌طلب بدون نگرانی در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند/ هماهنگی کامل کارگزاران با شورای عالی

نمازی ؛ نخبگان اصلاح‌طلب بدون نگرانی در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند/ هماهنگی کامل کارگزاران با شورای عالی

جارستان-عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: همه واجدان شرایط باید در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند تا ضریب توانمندی کاندیداها بالا رود. علی محمد  نمازی ، با بیان اینکه تصمیم ما در حزب کارگزاران حمایت از روحانی است‌، گفت: حزب کارگزارن سازندگی بر حمایت از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ تاکید دارد و در

جارستان-عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: همه واجدان شرایط باید در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند تا ضریب توانمندی کاندیداها بالا رود.

علی محمد  نمازی ، با بیان اینکه تصمیم ما در حزب کارگزاران حمایت از روحانی است‌، گفت: حزب کارگزارن سازندگی بر حمایت از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ تاکید دارد و در این راستا فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد .

 کارگزاران کاملا با شورای عالی سیاست گذاری هماهنگ است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: نماینده ۱۵ حزب و گروه اصلاح‌طلب در این شورا  انتخاب شدند که البته معتقدم می‌شد ترکیب بهتری فراهم شود و شخصیت‌های حقیقی از چهره‌های کارآمدتر انتخاب شوند و به نظرات ۷ حزب مخالف هم توجه شود تا به شورای عالی ملحق شوند.

او با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا، بیان کرد: شوراها یک تمرین واقعی دموکراسی و اداره دموکراتیک کشور است؛ لذا در هر شهر و روستا نامزدی از جریان‌ها مختلف در صحنه حضور دارند و سفره کارکرد حزب در کشور پهن است و باید به انتخابات شورا توجه جدی شود، چرا که در این مقطع می‌توان مردم را با کارکرد حزب آشنا کرد.

نمازی با اشاره به بحث‌های مطرح شده در انتخابات مجلس مبنی بر اینکه کارگزاران جدا از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عمل می‌کند، گفت: حزب کارگزاران کاملا با شورای عالی سیاست‌گذاری هماهنگ است.

حضور نامزدهای تخصصی اصلاح‌طلب در انتخابات شورای شهر

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه موضع‌گیری شورای عالی سیاست‌گذاری که عضوی از آن هستیم، متاثر از  هیات‌های نظارت بر انتخابات در حوزه‌های انتخابیه است، گفت: به دلیل اینکه ترکیب منتخبان و راه‌یافتگان به مجلس متفاوت است، لیست‌هایی هم که  ارائه می‌شود، متفاوت خواهد بود و در جایی مانند تهران که صددرصد هیات نظارتش اصلاح‌طلب هستند، به نظر می‌سد در بررسی صلاحیت‌ها اصلاح‌طلبان در تهران به میدان راه پیدا خواهند کرد و احتمالا نامزدهای تخصصی  اصلاح‌طب ورود خواهند داشت.

او افزود: در حوزه‌های انتخابیه‌ای که منتخبان به طور نسبی اصلاح‌طلب بودند، در آن مناطق لیست ترکیبی از اصلاح‌طلبان و چهره‌های میانه و مستقل وجود خواهد داشت.

همه واجدان شرایط در انتخابات شوراها ثبت نام کنند 

معاون امور استان‌های حزب کارگزاران ادامه داد: شورای عالی سیاست‌گذاری و رسانه‌ها و احزاب باید این پیام را به جامعه بدهند که  نخبگان و  متخصصان نگران نشوند و در انتخابات شورای شهر و روستا نامزد شوند. لذا تجربه نشان می‌دهد در شهرها و روستا‌ها  متخصصان برای حضور در عرصه شورا کمتر استقبال می‌کنند و نگران آبروی خود هستند که وجهه اجتماعی خود را از دست ندهند.

نمازی با بیان اینکه همه واجدان شرایط باید در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند تا ضریب توانمندی کاندیداها بالا رود، گفت: در این دوره از  انتخابات شوراها باید از قوم‌گرایی و فامیل‌گرایی پرهیز شود و نیازهای واقعی آن حوزه انتخابیه که اکثرا نیاز ملی کشور است، مورد توجه قرار گیرد و خروجی  انتخابات شوراها به گونه‌ای باشد که چهره‌هایی که به نیاز ملی  پاسخ می‌دهند، به شورا راه یابد.

نباید انتظار زیادی از وزیر آموزش و پرورش داشته باشیم

او درباره ارزیابی تغییر وزیر آموزش و پرورش گفت: ضمن اینکه دانش‌آشتیانی چهره بسیار توانمندی است که در آموزش و پرورش و آموزش عالی تجربه زیاد و دیدگاه خوبی هم دارد، اما برای چند ماه آینده انتظار زیادی نباید داشته باشیم و امیدوار نیستم که در این مدت باقی مانده تا پایان دولت اتفاق خاصی در وزارت آموزش و پرورش رخ دهد؛ چراکه در این زمان باقی‌مانده به خاطر انتخابات شرایط پرتلاطم است و با توجه به اینکه دولت هم بودجه کافی ندارد، کار خاصی پیش نمی‌رود .

نمازی در ادامه گفت: دراین مدت باقی‌مانده تنها انتظارات فرهنگیان مجددا مطرح می‌شود و زمان کافی  برای رسیدگی به  همه مطالبات  آنها فراهم نیست و در صورتی این اتفاق میافتد که روحانی مجددا بر مسند ریاست جمهوری بنشیند و دانش آشتیانی را  به عنوان  وزیر انتخاب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.