تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 17:15
کد خبر : 99078

داوران گیلانی بازی استقلال و شهر خودرو را قضاوت می‌کنند

داوران گیلانی بازی استقلال و شهر خودرو را قضاوت می‌کنند

جارستان:رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: سه داور از گیلان در گروه داوری بازی تیم‌های استقلال تهران و شهر خودرو مشهد قرار گرفته و این بازی را قضاوت می‌کنند. قربانعلی الماس خاله روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های معوقه لیگ برتر اعلام

جارستان:رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: سه داور از گیلان در گروه داوری بازی تیم‌های استقلال تهران و شهر خودرو مشهد قرار گرفته و این بازی را قضاوت می‌کنند.

قربانعلی الماس خاله روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های معوقه لیگ برتر اعلام شد که بر این اساس، کمیل غلامی داور گیلانی به عنوان داور وسط بازی حساس و مهم استقلال تهران و شهر خودرو مشهد از بازی های معوقه هفته بیست و یکم انتخاب شد.

وی افزود: همچنین عسگر محمدی دیگر داور شایسته استان گیلان به عنوان کمک داور، کمیل غلامی را در این بازی همراهی می کند و حامد سیری دیگر داور این استان نیز، به عنوان داور چهارم این بازی مهم و حساس انتخاب شد.

الماس خاله ادامه داد: تیم های فوتبال استقلال تهران و شهر خودرو  از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه دوشنبه (فردا) ۳۱ خرداد ماه در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار می گیرند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: سپردن قضاوت بازی مهم و لیگ برتری استقلال تهران و شهرخودرو مشهد به داوران گیلانی ، نشان از لیاقت داوران این استان دارد و امیدواریم که سایر داوران این استان نیز در بازی های مهم و حساس لیگ های کشور، به داوری بپردازند.

الماس خاله خاطرنشان کرد: حمید حاج ملک ، عباس پورحیدری ، حامد تازه پور، علی محمدی پور ، محمدرضا مهرگان، آرش امینی، محمد رعنایی، امیر قاسمی و عبدالحسین باستان دیگر داوران و کمک داوران گیلانی هستند که در تست پیش فصل رقابت های لیگ برتر حضور یافته بودند و این داوران و کمک داوران، رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول را قضاوت می کنند.

وی اضافه کرد: داوران استان گیلان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان حضور فعالی دارند که هر ساله تعدادی از این داوران، در مهمترین رقابت های فوتبال لیگ های کشور حضور می یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.