تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 17:10
کد خبر : 98840

تیم فوتبال سپیدرود رشت مقابل ویستاتوربین تهران به نتیجه مساوی رسید

تیم فوتبال سپیدرود رشت مقابل ویستاتوربین تهران به نتیجه مساوی رسید

جارستان-تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور مقابل تیم ویستاتوربین تهران به نتیجه مساوی دست یافت. به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ویستاتوربین تهران سه شنبه شب در هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار

جارستان-تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور مقابل تیم ویستاتوربین تهران به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ویستاتوربین تهران سه شنبه شب در هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه اول این دیدار، تیم فوتبال سپیدرود رشت برتری محسوسی را نسبت به حریف خود داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد تا اینکه محمد غلامی مهاجم با سابقه این تیم توانست در دقیقه بیستم ، دروازه تیم ویستاتوربین تهران را باز کند تا این نیمه به سود سپیدرودی ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم ویستاتوربین تهران بازی را هجومی آغاز کرد و قصد به ثمر رساندن گل مساوی را داشت که پس از هشت دقیقه سپری شدن از نیمه و در دقیقه ۵۳، عارف صیفی بازیکن این تیم موفق شد دروازه سپیدرود را باز کند تا بازی با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال شود.

پس از به ثمر رسیدن این گل، سپیدرودی ها با چند تغییر ترکیب خود را هجومی تر کردند و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آوردند اما این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را ، مجید محمدی با کمک های مهرداد نجفی و اصغر ملکی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه ، صیفی از تیم فوتبال ویستاتوربین تهران کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب سیدمحمد حسینی، محمد غلامی (دقیقه ۹۰ رضا کاسب)، محمد طالبی (دقیقه ۶۲ میلاد پورمحسن)، هومن مسعودی، رضا عاشوری، پویا نزهتی (دقیقه ۵۷ سیدعلی یحیی زاده)، علی بیجاری، آرین نصیری نژاد، اویس کردجهان (دقیقه ۶۲ امیرحسین صالحی)، محمد لطفی (دقیقه ۵۷ سهیل ربیع زاده)، مهیار نوری و با سرمربیگری علی نظرمحمدی مقابل تیم ویستاتوربین تهران قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال ویستاتوربین تهران با ترکیب رضا جبارنژاد، میثم عبدالله بخش، محسن ورزکار، مرتضی نگهداری، جهانگیر عسگری دقیقه ۷۴ مرتضی حسینی)، مسعود غفاری، عارف صیفی، محمدرضا حمدی نژاد، حامد اکبری پور (دقیقه ۸۲ مصطفی بهزادپور)، وحید سروری، کمیل حیدری و با سرمربیگری جعفر ابراهیمی رو در وری تیم سپیدرود رشت قرار گرفت.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم ویستاتوربین تهران با کسب ۳۷ امتیاز در رتبه دوم و تیم فوتبال سپیدورد رشت با ۳۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار داشتند.

سپیدرودی ها در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیم  های فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.