تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 13:19
کد خبر : 98332

سه گیلانی به اردوی تیم ملی هاکی بانوان دعوت شدند

سه گیلانی به اردوی تیم ملی هاکی بانوان دعوت شدند

جارستان-ایرنا:سه بانوی گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی هاکی بانوان بزرگسال کشور دعوت شدند. رئیس هیات هاکی استان گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: از سوی فدراسیون هاکی، زبده ترین ورزشکاران به مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور دعوت شدند که نازنین امیدی ، زیبا یحیوی و مهدیه مهدی زاده از گیلان نیز

جارستان-ایرنا:سه بانوی گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی هاکی بانوان بزرگسال کشور دعوت شدند.

رئیس هیات هاکی استان گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: از سوی فدراسیون هاکی، زبده ترین ورزشکاران به مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور دعوت شدند که نازنین امیدی ، زیبا یحیوی و مهدیه مهدی زاده از گیلان نیز جزو دعوت شدگان هستند.

مرتضی یحیی پور مسرور افزود: این سه ورزشکار شایسته استان گیلان به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز ۲۱ خرداد ماه جاری در اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی داخل سالن بزرگسالان کشور در تهران  حضور یابند.

وی ادامه داد: مرحله جدید اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن بزرگسالان بانوان کشور تا ۲۸ خردادماه در تهران ادامه خواهد یافت که سه ورزشکار شایسته و ارزنده گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید در این مدت، مراحل آماده سازی خود را زیر نظر کادرفنی تیم ملی ادامه دهند.

رئیس هیات هاکی گیلان خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به منظور آمادگی نفرات ملی پوش برای شرکت در مسابقات آسیایی برپا شده تا با قدرت کامل در این رقابتها حضور یابند.

یحیی پور مسروری با اشاره به برگزاری مسابقات هاکی آسیا با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته در تایلند  ابراز امیدواری کرد، بانوان گیلانی که هر سه از شهرستان رودبار می باشند، با درخشش در اردوهای آمادگی و عضویت در تیم ملی هاکی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابند.

وی از حضور یک مربی گیلانی نیز در کادرفنی تیم ملی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر حضور سه ورزشکار گیلانی در این مرحله از اردو ، مینا حسنی مربی ارزنده گیلانی نیز به عنوان مربی تیم ملی در مرحله جدید اردوی تیم ملی هاکی بانوان بزرگسال کشور حضور می یابد.

رئیس هیات هاکی گیلان تصریح کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر رشته ورزشی هاکی در گیلان به خصوص در بخش بانوان فعالیت بسیار خوبی داشته و همواره بازیکنان و مربیان بانوی گیلانی، در تیم ملی هاکی حضور مستمر و چشمگیری دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.