تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 18:34
کد خبر : 97906

بیانیه آغاز به کار ستاد انتخاباتی دکتر همتی دراستان گیلان

بیانیه آغاز به کار ستاد انتخاباتی دکتر همتی دراستان گیلان

جارستان: بیانیه آغاز به کار ستاد انتخاباتی دکتر همتی دراستان گیلان بدین شرح میباشد: به نام خدا مردم شریف استان گیلان و ملت همیشه صبور؛ اگر چه راه سخت و مسیر نا ممکن می نماید. اگر چه برای گفتن دهان ها نه نای تکلم دارند و نه روی سخن راندن اما با اتکا به نیروی

جارستان: بیانیه آغاز به کار ستاد انتخاباتی دکتر همتی دراستان گیلان بدین شرح میباشد:

به نام خدا

مردم شریف استان گیلان و ملت همیشه صبور؛ اگر چه راه سخت و مسیر نا ممکن می نماید. اگر چه برای گفتن دهان ها نه نای تکلم دارند و نه روی سخن راندن اما با اتکا به نیروی جوانان و یاری خدا برای نجات ایران دوباره تصمیم به پا گذاشتن در میدان انتخاب کرده ایم.

علی‌رغم تمام مسائلی که در سال‌های گذشته اتفاق افتاده است از بی تدبیری ها تا آخرین ضربه بر قامت جمهوریت و بی مهری هایی که مداوم شده است تصمیم گرفته‌ایم در صحنه ای چنین دشوار باشیم و برای نجات جمهوریت و ایران تلاش کنیم.

همانگونه که دکتر همتی تاکید دارند با اعتماد شما که می دانیم جلب آن دشوار است این دولت تنها یک دوره و برای برون رفت از وضعیت موجود با اتکا به توان علمی و تخصصی کشور قرار است تشکیل شود و بنای آن سیاست ورزی نیست که صراحتا از سوی کاندیدا مورد حمایت ما اعلام شده است که برای اولین بار نوبت عالمان به علم کشور داری است تا سیاستگذار باشند و نوبت سیاستمداران که عامل و مجری امور قرار بگیرند.

می دانیم بسیار انتخاب سختی کرده ایم و حتی ممکن است با حضور فعالانه خود برخی که امیدی دیگر ندارند را آزرده اما همچنان معتقدیم که جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه بیش نه یک کلمه کم با تمام شعارهای آزادی خواهانه و استقلال طلبانه خود برای مردم ایران باید بماند و عمل کند.

در عرصه میمانیم و منتظر به جمع بندی و اجماع نهایی اصلاح طلبان و خواست عمومی ملت فهیم خواهیم بود، لذا ضمن اعلام تشکیل ستاد دکتر عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گیلان، دست یاری خود را به تمامی گیلانیان از مرد و زن ، پیر و جوان به منظور همراهی در این مسیر دشوار و برای نجات کشور از بحرانهای در کمین دراز می کنیم.

ریاست و شورای سیاستگذاری ستاد دکتر همتی در استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.